Dirbtinis intelektas kaip ryšių su visuomene kaitos instrumentas
Author | Affiliation |
---|---|
Date | Start Page | End Page |
---|---|---|
2022 | 80 | 94 |
Skaitmeninės tinklaveikos visuomenėje ketvirtoji pramonės revoliucija („Pramonė 4.0“), nešanti didžiuosius duomenis, daiktų internetą, robotiką, dirbtinį intelektą, yra ne tik naujas ekonominės raidos etapas, stulbinantis greičiu, plėtra ir įvairove. Tai laikas, kai keičiasi visos visuomenės sistemos, profesinės veiklos, valdymas ir komunikacija. Bendravimas, kai gyvenimas pasidalina į komunikaciją virtualioje erdvėje ir realybėje, reikalauja išsamių tyrimų ir studijų. Prieš keliolika metų dirbtinis intelektas (DI) buvo mokslininkų teorinių įžvalgų rezultatas. Šiandien – mūsų kasdienybė. Technologijos ir dirbtinis intelektas keičia globalų pasaulį, atskiras valstybes ir žmonių gyvenimą, nepriklausomai nuo amžiaus ir veiklos pobūdžio. Vykstantys technologiniai pokyčiai, skaitmenizacija palietė visas profesines sritis, tarp jų ir ryšių su visuomene (RSV) veiklą, turinčią iš naujo įvertinti savo profesinio lauko pajėgumo lygį bei išteklius, gebėjimą pasinaudoti teikiamomis galimybėmis. Vykstant diskusijoms apie dirbtinio intelekto poveikį žmogaus intelektui, neretai nuošalyje lieka dirbtinio intelekto svarba ir įtaka tobulinant profesines veiklas. Šio straipsnio tikslas – aptarti dirbtinio intelekto reikšmę ir poveikį ryšių su visuomene veiklai. Dviejų objektų sąveikavimo analizė kaip rezultatas naudingas ryšių su visuomene profesionalams ir visiems, dirbantiems su skaitmenine komunikacija.
In the digital networking society, the fourth industrial revolution (Industry 4.0), which brings big data, the Internet of Th ings, robotics, artificial intelligence, is not only a new stage of economic development, staggering in its speed, development and diversity. It is a time of change in all systems of society, professional activities, management and communication. Communication, where life is divided into communication in cyberspace and reality, requires extensive research and study. A dozen years ago, artificial intelligence was the result of the theoretical insights of scientists. Today – our daily life. Technology and artificial intelligence are changing the global world, states and people’s lives, regardless of age and the nature of their activities. Digitization and ongoing technological change have also affected the field of public relations, which must assess the level of capacity and resources of one‘s professional field, the ability to take advantage of new opportunities. The ongoing debate on the impact of artificial intelligence on human intelligence often leaves aside the importance and influence of artificial intelligence in the development of professional activities. The purpose of this article is to discuss the meaning and impact of artificial intelligence on public relations activities. The interaction analysis of the two objects as a result is useful for public relations professionals and anyone working with communication.