Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/281516
Vaikų loginiai-konstrukciniai žaidimai ir priešmokyklinis ugdymas: pedagoginė diagnostika
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Author(s)
Author |
---|
Petružienė, Sada |
Title [lt]
Vaikų loginiai-konstrukciniai žaidimai ir priešmokyklinis ugdymas: pedagoginė diagnostika
Other Title [en]
Children's logical-construct games in the pre-school upbringing: diagnostic aspects
Journal Title
Journal Issue Title
Date Issued
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2002 | 57 | 117 | 122 |
Abstract (lt)
Straipsnyje organizaciniu požiūriu nagrinėjami loginiai-konstrukciniai žaidimai, atskleidžiamos vaiko pedagoginio pažinimo, jo ugdymo priešmokyklinėje grupėje galimybės.
Abstract (en)
Logical-construct games are effectual mean for children education. This games enable pedagogical cognition of child, to diagnose the problems of adaptation in pre-school group, to estimate the level of socialization, to prognose the constructional pedagogical interaction. The pedagogical analysis of games helps to control the professional activity, to check-up the effectiveness of educational system, to foresee optimal ways of improvement
Type of document
text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
2029-0551
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access