Bendradarbiavimas kaip kūrybiškumo šaltinis kaitos kontekste
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2009 |
Straipsnyje aptariama kūrybiškumo svarba ir bendradarbiavimo problematiškumas socialinių profesijų kaitos kontekste, pabrėžiant pedagogo ir socialinio darbuotojo profesijų sudėtingumą. Analizuojant streso rizikos veiksnius remiamasi socialinių darbuotojų profesinės veiklos patirtimi ir aktualizuojamai reflektavimo gebėjimai. Siekiant atskleisti paramos ir pagalbos plėtotės kryptis švietimo ir socialinio darbo srityse analizuojami paramos lūkesčiai ir nusiteikimas pasinaudoti teikiama pagalba, patyrus sunkumus profesinėje veikloje. Apibendrinant projektuojamas supervizijos kaip refleksiją skatinančio metodo, suteikiančio galimybę permąstyti ir įvardinti sudėtingas profesines situacijas ir asmeninę patirtį, taikymas.
The article discusses the importance of creativity and the topic of cooperation in the context of change of social professions and emphasizes the complexity of an educator and social worker’s profession. Analyzing the factors of stress risk based on professional social workers’ experience, reflective abilities are actualized. In order to reveal the support and aid development tendencies in the fields of education and social work, support expectations and intention to use aid, while experienced difficulties at work are being analyzed. In summary, supervision as a method of promoting reflection is applied; this gives possibility to rethink and to specify complex professional situations and personal experiences.