Exploring the effectiveness of professional development and the implementation of theories introduced to university professors
Author |
---|
Al Chibani, Wessam I. |
Date | Volume | Issue |
---|---|---|
2018 | 129 | 1 |
This study explores the effectiveness of professional development workshop series training programs on the university professors’ teaching applications in terms of skills and me-thodologies introduced after one year from the date of the program and explores the professors’ implementation of the theories. The findings showed that most participants pointed that their teaching concepts shifted from a traditional method of teaching to a nontraditional one due to the professional growth program.
Šiame straipsnyje plėtojamas tyrimas, atliktas autoriui 2015m. įgyvendinant profesinio tobulinimo programą, kai buvo vedami užsiėmimai 70 vieno iš Beiruto universitetų (Libanas) dėstytojų. Straipsnyje tiriamas šių užsiėmimų poveikis gebėjimų ir metodologijų aspektu, atsispindintis dėstytojų anketose, pateiktose praėjus metams nuo kursų baigimo. Analizuojama, kiek dėstytojai suvokė jiems užsiėmimų metu pristatytas mokymo teorijas ir kokia apimtimi pradėjo jas taikyti studentų auditorijoje.Tyrimas paremtas kokybine duomenų analize. Siekiant atsakyti į tyrimo klausimus, visiems užsiėmimuose dalyvavusiems dėstytojams buvo išsiųstas elektroninis laiškas su prašymu anoni-miškai atsakyti į tris Google Forms aplinkoje pateiktus klausimus. Siekiant išanalizuoti surinktus duomenis buvo taikomas lyginamasis metodas. Apklausos rezultatai atskleidė, kad beveik visi iš 58 Google Forms anketas užpildžiusių respondentų pastebėjo, jog dėl profesinio tobulinimo programos jų mokymo koncepcija pasikeitė. Dėstytojai adaptavo naują požiūrį į mokymąsi, o jų mokymo metodai pasidarė aktyvesni. Jie pripažino, kad klasikinio mokymo atsisakymas jiems padėjo geriau suprasti studentų poreikius. Šis pirminis tyrimas reikšmingas siekiant paskatinti dėstytojų profesinio tobulinimo programas aukštajame moksle, nes jos daro teigiamą poveikį ir jų studentams.