Matematinių uždavinių turinio ypatumai 5-7 klasės moksleivių nuomonių tyrimo aspektu
Author |
---|
Macaitienė, Renata |
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2001 | 54 | 116 | 122 |
Moksleivio amžiaus, interesų, patirties ypatumų susiejimas su mokomųjų dalykų turiniu yra viena iš vis dažniau iškylančių problemų. Tai ypač aktualu mokant konkrečiųjų dalykų. Straipsnyje aptariamas 5 — 7 klasės mokinių požiūris į matematikos uždavinio tematikų. Tyrimo rezultatai parodė, jog mokiniai noriau spręstų tuos uždavinius, kurie turi aiškų praktinį pritaikymą realiame gyvenime. Taip pat labai aiškiai išryškėja uždavinių pobūdžio pasirinkimą lemiantys ne vien amžiaus ar lyties, bet ir mokymosi lygio, požiūrio i dalyko reikalingumą ateityje veiksniai ir daugybė kitų asmeninių - socialinių aspektų.
The curriculum of Lithuanian secondary school contains the basic goals of Mathematics, The main objectives are: to analyze the ideas of Mathematics; to analyze the methods and their importance in forming the system of knowledge in Mathematics, skills which are necessary in everyday life and other activities. Nowadays more attention is paid to the primary goals and less - to the secondary ones. Very often the problem arises in school: schoolchildren don’t want to learn Mathematics, the knowledge is superficial and pupils can’t use their knowledge in practice.