Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/269610
Rėmimo reikšmė ir rėmimo strategijos planavimo pagrindiniai aspektai
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Author(s)
Author |
---|
Šliburytė, Laimona |
Title [lt]
Rėmimo reikšmė ir rėmimo strategijos planavimo pagrindiniai aspektai
Other Title [en]
Promotion significance and main promotion strategy planning aspects
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2001 | 18 | 125 | 135 |
Abstract (lt)
Šiame straipsnyje nagrinėjami rėmimo elementai, jų vieta ir reikšmė strateginio marketingo valdymo procese. Analizuojami veiksniai, įtakojantys reklamos ir pardavimo skatinimo, kaip pagrindinių rėmimo elementų, panaudojimo santykį. Nagrinėjami rėmimo strategijos planavimo pagrindiniai aspektai: rėmimo strategijos plano etapai, biudžeto nustatymas, kontrolės galimybės.
Abstract (en)
In this article are analysed promotion elements, them significance in strategic marketing management process. Here are analysed factors, which influence advertising and sales promotion using as main promotion complex elements. We examine the main promotion strategy aspects: promotion strategy plan stages, budget establishment, and control possibilities.
Type of document
text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
2335-8750
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access