Interaktyvių lentų naudojimo Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose galimybės
Per pastarąjį dešimtmetį interaktyvi lenta (toliau – IL) tapo populiaria mokymo(si) priemone visame pasaulyje, kadangi ji suteikia neribotas skaitmeninės informacijos ir įvairių kitų technologijų integracijos galimybes sudarydama galimybę mokymo(si) proceso dalyvių sąveikai ir ugdymo(si) proceso kokybės gerinimui. Nors IL, kaip mokymo įrankis, paplitęs mokyklose, tačiau kol kas nėra atlikta išsamių tyrimų, nagrinėjančių IL panaudojimo galimybes Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose. Darbo tikslas – įvertinti IL panaudojimo galimybes 5–6 ir 9–10 klasių mokinių pamokose Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose. Darbo tikslui pasiekti taikyti šie tyrimo metodai: mokslinės literatūros ir dokumentų analizė, empirinis tyrimas (trianguliacijos principu atlikta anketinė apklausa, atliktas interviu su ekspertu), statistinė tyrimo duomenų analizė, grafinė analizė, koreliacinė analizė.
In the last decade, an interactive blackboard (hereinafter - IWB) has become a popular means of teaching (learning) around the world as it provides unlimited possibilities of digital information and other various technologies and enables the interaction between the participants of the teaching (learning) process and improvement of quality of the (self-) education process. Although IB as a teaching tool is wide-spread in schools, there are no comprehensive researches analyzing the possibilities of use of IWBs in the comprehensive schools of Lithuania, yet. The purpose of the work is to evaluate the possibilities of use of IWBs at lessons of pupils of forms 5–6 and 9–10 in the comprehensive schools of Lithuania. In order to reach the purpose of the work, the following research methods were applied: analysis of scientific literature and documents, empiric research (questionnaire survey performed in the principle of triangulation, interview with an expert), statistical research data analysis, graphical analysis, correlative analysis.