Vyriškumo ir moteriškumo panaudojimo reklamoje modelis
Rasalaitė, Giedrė |
Baigiamojo darbo tikslas – pateikti vyriškumo ir moteriškumo panaudojimo reklamoje modelį. Teorinėje darbo dalyje analizuojamas psichologinis reklamos poveikis, kuris susieja reklamą, su teorinėje darbo dalyje taip pat analizuota, vyriškumo ir moteriškumo samprata. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami rezultatai tyrimo, atlikto analizuojant atrinktas reklamas, kurios buvo spausdinamos populiariuose mėnesiniuose ir savaitiniuose Lietuvos žurnaluose bei kuriose buvo vaizduojami vyrai ir moterys. Projektinėje darbo dalyje sukurti vyriškumo bei moteriškumo panaudojimo reklamoje modeliai, kurie pritaikyti atrinktoms prekių grupėms ir leidžia teisingą moteriškumo ir vyriškumo panaudojimą reklamoje.
The aim of this final work is – to create a model of masculinity and femininity practise in advertisement. The theoretical part analyzes the psychological effect of advertising that communicate with the concept of masculinity and femininity witch also is analyzed in theoretical part of this work. The analytical part of work provides an analysis of the results of the study, carried out the analysis of selected ads that were printed in popular Lithuanian monthly and weekly m Design work develops models of masculinity and femininity use in advertising. Models were adjusted for selected groups of products and allows the correct femininity and masculinity use in advertising.