Dviejų susijungusių ortopedinių įmonių strateginio plano metmenys
Čiukaitė, Ieva |
Darbo tikslas atlikti AB „Ortopedijos technika“ ir UAB „Plėtra“ veiklos strateginę analizę ir suformuluoti bendrą strategiją. Darbas susideda iš įvado ir trijų dalių. Magistrinis darbas atliktas naudojantis mokslinės literatūros ir dokumentų analize. Teorinėje dalyje remiantis moksline literatūra yra pateikiami įvairūs aspektai apie strateginio plano sampratą, strateginio valdymo proceso struktūrą, ji yra plačiau išnagrinėjama, aptariamos nustatytinė ir plėtotinė metodologijos taip pat organizacijos subalansuotos sėkmės struktūra. Antroje dalyje pateikiamos įmonių jungimosi priežastys bei statistika, pristatomas ortopedinių gaminių sektorius. Aprašomos ortopedinės priemonės, kompensavimo tvarka bei valstybės patiriamos išlaidos joms kompensuoti. Taip pat pateikiamos išsamios AB „Ortopedijos technika“ ir UAB „Plėtra“ charakteristikos, atliekamos išorės ir vidaus aplinkos analizės. Trečioje dalyje nustatomos įmonės misijos, vizijos, tikslai bei vertybės, atliekama SSGG analizė, parenkamos ir įvertinamos strateginės alternatyvos bei resursai joms pasiekti. Baigiamojo darbo išvados bei rekomendacija padės susijungusioms įmonėms (bei to paties profilio organizacijoms) išvengti klaidų plėtojant verslą, įveikti sunkumus, įgyti konkurencinį pranašumą.
The aim of the present work is to perform a strategic analysis of AB Ortopedijos technika and UAB Pletra practices and to formulate a general strategy. The work consists of the introduction and three parts. The Master’s thesis is based on the analysis of the scientific literature and documents. The theoretical part presents variuos aspects about the conception of strategic plan which is based on the scientific literature. Furthermore, the structure of strategic management process is presented and analysed in detail. Further, the prescriptive and emerging part includes the reasons of companies merge and statistics. In addition, the sector of orthopedic products is presented. The description of orthopedic tools, compensation methods and state’s expanditure incurred in compensating them is provided.Also includes circumstantial characterizations of AB Ortopedijos technika and UAB Pletra and the analysis of external and internal environment. The third part presents company’s mission, vision, objectives and valuables. Besides, the SWOT analysis is performed and the strategic alternatives and the recources to achieve them are evaluated. The conclusions and recommendation of final work will help the merged companies (and the organizations of the same profile) to avoid mistakes in business development, to overcome difficulties and to acquire competetive advantage