UAB "Hertransus" stateginis planavimas
Niedvaras, Simonas |
Baigiamojo magistro darbo tikslas – „UAB „Hertransus“ strateginis planavimas“. Darbe tiriama, koks strateginio planavimo modelis geriausiai tiktų minėtos įmonės tikslams pasiekti. Darbas susideda iš trujų dalių: 1) strateginis planavimas ir jo reikšmė įmonėms; 2) iš kokių dedamųjų dalių susideda strateginis planavimas; 3) sugeneruojami strateginio planavimo modeliai ir vieno jų pritaikymas pasirinktai įmonei. Pirmojoje magistro darbo dalyje nagrinėjama strateginio planavimo reikšmė įmonėms. kokią vietą strateginis planavimas užima įmonės veikloje ir kuo jis svarbus. Šioje dalyje nagrinėjami teoriniai starteginio planavimo apibrėžimai leidžia nustatyti kintamuosius, pagal kurios analitinėje dalyje analizuojami pasirinktos įmonės strateginio planavimo ypatumai. Antrojoje dalyje nagrinėjami išorės tisioginiai ir netiesioginiai veiksniai, lemiantys įmonės planuojamos strategijos parinkimą, atskleidžiami kiti strateginio planavimo aspektai: strategijos organizavimas, valdymas, kontrolė. Trečiojoje dalyje atskleidžiami įmonės vizija, misija ir tikslai. SWOT analizės metu išgryninamos įmonės galimybės, grėsmės, stiprybės bei silpnybės. Taip pat trečioje dalyje autorius sugeneruoja tris strateginio planavimo modelius, kurių vienas, atsižvelgus į UAB „Hertransus“ ateities tikslus, galėtų būti pritaikytas įmonės ateities planavime. Baigiamojoje darbo dalyje autorius pritaiko ir po to parenka jo manymu labiausiai įmonei tinkantį modelį. Darbą sudaro: įvadas, strateginio valdymo teoriniai aspektai, įmonės pristatymas, veiklos analizė, projektiniai sprendimai įmonės strateginio plano įgyvendinimui, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas, priedai.
The research subject of this scientific paper is strategic planning of “Hertransus” Ltd. The author of the paper analyses which strategic planning model would suit the goals of the company most. The paper consists of three parts: 1) strategic planning and its meaning to the companies; 2) what do strategic planning consist of; 3) one strategic planning model of composed models is offered to the company to achieve its future goals. The point of strategic planning is being analised in the first part of the paper. Theoretical issues of the strategic planning have been explored as well. With reference to the scientific-economical literature the aspects of strategic planning (like direct and indirect factors) are being reviewed in the second part of this work. The author notes companies mission, vision, SWOT and goals in the third part. Few strategic models have been issued with one model to be offered in the final stage of the paper work. The final paper consists of: introduction, theoretical aspects of strategic management, business presentation and performance analysis, design of the company's strategic plan to implement the findings and recommendations, bibliography, appendixes.