„UAB „Medienos era“ pardavimo skatinimo programos tobulinimas“
Urmanavičienė, Dovilė |
Baigiamojo darbo autorius:Dovilė Urmanavičienė Pilnas baigiamojo darbo pavadinimas:"UAB „Medienos era“ pardavimo skatinimo programos tobulinimas“ Baigiamojo darbo vadovas:Doc., Dr. Lina Pilelienė Baigiamojo darbo atlikimo vieta ir metai:Vytauto Didžiojo Universitetas, Ekonomikos ir vadybos fakultetas, Kaunas, 2011 Puslapių skaičius: 67 Lentelių skaičius: 12 Paveikslų skaičius: 8 Priedų skaičius: 2 Baigiamojo darbo tikslas - įvertinus UAB „Medienos era” taikytas pardavimo skatinimo priemones Jungtinėje Karalystėje, parengti patobulintą pardavimo skatinimo programą. Teorinėje darbo dalyje analizuojama pardavimo skatinimo koncepcija - įvertinama pardavimo skatinimo vieta marketingo komunikacijos komplekso struktūroje, aptariami pardavimo skatinimo tikslai, pardavimo skatinimo veiksmų klasifikacijos būdai, išryškinamos pardavimo skatinimo naudojimo klaidos bei galimos grėsmės organizacijai. Taip pat aptariami metodai organizuoti bei analizuoti pardavimo skatinimo programai organizacijoje. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami UAB “Medienos era” vykdytos pardavimo skatinimo programos tyrimo, atlikto remiantis Ph. Kotler ir K. Keller (2006) siūlomais pardavimų skatinimo programos etapais, rezultatai. Projektinėje darbo dalyje, remiantis atlikto tyrimo rezultatais, suformuluoti nauji pardavimo skatinimo programos tikslai, parinktos tinkamiausios priemonės jiems siekti bei sudaryta pardavimo skatinimo programos rengimo bei įvertinimo tvarka.
Author of diploma paper: Dovilė Urmanavičienė Full title of diploma paper: The refinement of sales promotion program of „Medienos era“ Ltd Diploma paper advisor:Doc., Dr. Lina Pilelienė Presented at: Vytautas Magnus University, Faculty of Economics and Management, Kaunas, 2011 Number of pages: 67 Number of tables: 12 Number of pictures: 8 Number of appendixes: 2 The purpose of this study - to arrange a refind sales promotion methods of „Medienos era“ Ltd in the United Kingdom, based upon the evaluation of the used sales promotion methods of the company. In the first part of this study the sales promotion conception is presented, the sales promotion position in the marketing communications mix is explained, then the aims of the sales promotion and the clasiffications of the sales promotion methods are discussed, the mistakes of implementing the sales promotion program and possible threats to the companies are highlighted. Then the organizing and evaluating methods of the sales promotion program are discussed. In the second part of this study the results of the sales promotion methods of „Medienos era“ Ltd research are presented and analyzed refered to Ph. Kotler and K. Keller (2006). The empirical results provide the new sales promotion program’s objectives and the methods to achieve them. Finally, there are the principles of organizing and evaluating the new sales promotion program presented.