AB "Drabuža" reklamos kampanijos kūrimas
Naujokaitė, Lina |
Šio baigiamojo darbo tikslas yra sukurti AB „Drabuža“ reklaminę kampaniją. Teorinėje darbo dalyje analizuojama reklamos kampanijos samprata, išskiriami reklamos kampanijos etapai, kuriais remiantis kuriama reklaminė kampanija. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami tyrimų rezultatai, kurie buvo gauti atlikus kiekybinius tyrimus (anketine apklausa, stebėjimo metodu), SSGG analizę, duomenų rinkimą ir analizę. Gauti rezultatai parodė, kad įmonėje naudojamos marketingo komunikacijos naudojamos nesistemingai. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: sukurta reklaminė kampanija, iškelti konkretūs tikslai. Pateikta reklaminė kampanija yra suskirstyta į dalis, tokias kaip: tikslinės auditorijos nustatymas, įmonės tikslų nustatymas, reklaminės žinutės kūrimas, reklamos priemonių pasirinkimas bei biudžeto sudarymas reklaminei kampanijai.
The final aim is to create AB “Drabuža” advertising campaign. The theoretical part analyzes the concept of the campaign, the campaign stages distinguished on the basis of creating an advertising campaign. The analytical part of the thesis provides an analysis of the results that have been obtained from quantitative research (questionnaire survey, observation method), SWOT analysis, data collection and analysis. The results showed that communications the company used for marketing are not used systematically. In the design part of the work the following solutions are formulated: created advertising campaign, concrete goals. The advertising campaign is divided into sections, such as: determination of the target audience, the company targets, the creation of advertisements, advertising media selection and budgeting ad campaign.