V. Kartenio firmos „Elektrėnų mėsa“ marketingo strategijos formavimas
Kartenė, Violeta |
V. Kartenio firma „Elektrėnų mėsa“ analizuojant įmonės veiklą pastebėta, kad įmonės marketingo strateginė veikla turi trūkumų, kurių priežastis tikslinga operatyviai ištirti giliau. Tyrimo tikslas – nustatyti marketingo strateginės veiklos problemines vietas ir parengti projektinius jų sprendimų siūlymus. Pirmoje darbo dalyje nagrinėjami teoriniai marketingo strategijos formavimo aspektai, pateikiamas darbo autorės sudarytas apibendrintas marketingo strategijos formavimo modelis. Antroje dalyje analizuojama V.Kartenio firmos „Elektrėnų mėsa“ strateginė veikla, atliekama makroaplinkos ir mikroaplinkos situacijos analizė, atliekamas įmonės marketingo veiklos kiekybinis tyrimas. Trečiame skyriuje pateikiami projektiniai V.Kartenio firmos „Elektrėnų mėsa“ marketingo strategijos sprendimai. Nustatyta, kad V.Kartenio firmos produktai turi vidutinišką paklausą, produktai patiria didelę konkurenciją tarp gerai žinomų rinkoje prekių ženklų mėsos produktų gamintojų, produktų kainos yra per didelės, vartotojai nepakankamai informuoti apie įmonės produktuose unikalias savybes, produktų prekės ženklo žinomumas yra žemiausiai vertinamas. Nustatyta, kad šiai dienai mėsos produktų paklausai didžiausią įtaką daro kainos ir kokybės santykis, produktų pasiekiamumas, žema kaina, bei pasitikėjimas prekės ženklu.
Strategic marketing activity anglysis in V.Kartenis company „Elektrėnų mėsa“ showed that the company has some disadvantages which is appropriate to promptly investigate deeper. The aim of the study is to identify problem areas in strategic marketing activities and develop their project decision proposals. The first part of the work is dealt with theoretical aspects of marketing strategy formulation and presents generalized marketing strategy model made by the author. The second part presents strategic analysis of V.Kartenis company „Elektrėnų mėsa“ activities, analyses the factors of micro environment and macro environment, presents the company quantative marketing research. The third section examines V.Kartenis company „Elektrėnų mėsa“ project decisions of marketing strategy. It is found that V.Kartenis company products have an average demant, the products face strong competition among the well – know market brand of meat products manufactures, the product prices are too high, consumers lack of information about the unique characteristics of me company products, the product brandi s the lowest valued. It is found to this day that the greatest impact on the demand for meat products is the price – quality ratio, product availability, low cost and confidence in the brand.