etd.page.titleprefix
Dvimatis „Tycoon“ žanro kompiuterinis žaidimas

dc.contributor.advisorŠčiglinskas, Edgaras
dc.contributor.authorKrašauskas, Robertas
dc.date.accessioned2021-06-01T21:41:57Z
dc.date.available2021-06-01T21:41:57Z
dc.date.issued2021-06-07
dc.description.abstractSiekiant įgyti reikiamos informacijos „Tycoon“ žanro žaidimo kūrimui, buvo išanalizuoti 3 žaidimų pavyzdžiai, aptariamos jų istorijos, išsikelti kriterijai, pagal kuriuos atlikta tokio žanro žaidimų požymių analizė. Nagrinėjami žaidimų varikliai, platformos, kuriuose pasirinkto žanro žaidimai yra populiariausi ir taip pat dažniausiai realizuojami, įvertinami variklių privalumai ir platformų panaudojimas kūrėjo atžvilgiu. Darbe taip pat apžvelgiami ir pasirenkami grafinių elementų kūrimo įrankiai ir priemonės. Analizuoti grafiniai įrankiai vertinti pagal kriterijus, skirtus įvertinti skirtingų programų ypatumams, programų galimybes ir naudą vartotojams. Sukurtos ir paaiškintos žaidimo istorijos ir veikėjo veiksmų scenarijų blokinės diagramos. Sukurti ir pristatyti 2D grafiniai elementai, aprašoma žaidimo mechanika ir taisyklės. Aptariama žaidime sukurta ekonomikos sistema, paaiškinta jos nauda projekte. Apibendrinta pabaigto kurti „EMCA“ žaidimo realizacija. Pateikiami darbo rezultatai ir išvados.lt
dc.description.abstractIn order to obtain the necessary information for the development of Tycoon genre games, 3 examples of games were analyzed. The story of a game was analyzed according to the features of this type of genre games. Game engines and platforms were examined and discussed in which platforms it is best to realize in relation to the developer. The graphical tools were analyzed evaluating program features, capabilities and usefulness to the users. Game story and player abilities were created and explained trough block diagrams. Reviewed 2D graphic elements, game mechanics and rules of the game. Economic system was made and explained its benefits for this project. Summarized end of “EMCA” game development and realization. The results and conclusions of the work are presented.en
dc.description.sponsorshipTaikomosios informatikos katedra / Department of Applied Informatics*
dc.description.sponsorshipInformatikos fakultetas / Faculty of Informatics*
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas / Vytautas Magnus University*
dc.format.extent39 p.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/131571
dc.language.isoltlt
dc.rightsopen access*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectSimuliacijalt
dc.subjectSimulationen
dc.subjectŽaidimaslt
dc.subjectGameen
dc.subject"Tycoon"lt
dc.subjectTycoonen
dc.subjectKompiuterislt
dc.subjectComputeren
dc.subject.otherInformatikos inžinerija / Informatics engineering (T007)
dc.titleDvimatis „Tycoon“ žanro kompiuterinis žaidimaslt
dc.title.alternativeTwo dimensional Tycoon genre video gameen
dc.typetype::text::thesis::bachelor thesis
dcterms.validTaip / Yes
dspace.entity.typeETD
local.typebachelor thesis
oairecerif.author.affiliationTaikomosios informatikos katedra / Department of Applied Informatics
thesis.degree.disciplineMultimedijos ir interneto technologijos / Multimedia and Internet Technologies (B)

Files

Original bundle

Now showing1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
robertas_krasauskas_bd.pdf
Size:
1.96 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

License bundle

Now showing1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
license.txt
Size:
1.94 KB
Format:
Unknown data format
Description:

Collections