Dvimatis „Tycoon“ žanro kompiuterinis žaidimas
Krašauskas, Robertas |
Siekiant įgyti reikiamos informacijos „Tycoon“ žanro žaidimo kūrimui, buvo išanalizuoti 3 žaidimų pavyzdžiai, aptariamos jų istorijos, išsikelti kriterijai, pagal kuriuos atlikta tokio žanro žaidimų požymių analizė. Nagrinėjami žaidimų varikliai, platformos, kuriuose pasirinkto žanro žaidimai yra populiariausi ir taip pat dažniausiai realizuojami, įvertinami variklių privalumai ir platformų panaudojimas kūrėjo atžvilgiu. Darbe taip pat apžvelgiami ir pasirenkami grafinių elementų kūrimo įrankiai ir priemonės. Analizuoti grafiniai įrankiai vertinti pagal kriterijus, skirtus įvertinti skirtingų programų ypatumams, programų galimybes ir naudą vartotojams. Sukurtos ir paaiškintos žaidimo istorijos ir veikėjo veiksmų scenarijų blokinės diagramos. Sukurti ir pristatyti 2D grafiniai elementai, aprašoma žaidimo mechanika ir taisyklės. Aptariama žaidime sukurta ekonomikos sistema, paaiškinta jos nauda projekte. Apibendrinta pabaigto kurti „EMCA“ žaidimo realizacija. Pateikiami darbo rezultatai ir išvados.
In order to obtain the necessary information for the development of Tycoon genre games, 3 examples of games were analyzed. The story of a game was analyzed according to the features of this type of genre games. Game engines and platforms were examined and discussed in which platforms it is best to realize in relation to the developer. The graphical tools were analyzed evaluating program features, capabilities and usefulness to the users. Game story and player abilities were created and explained trough block diagrams. Reviewed 2D graphic elements, game mechanics and rules of the game. Economic system was made and explained its benefits for this project. Summarized end of “EMCA” game development and realization. The results and conclusions of the work are presented.