Švietimo įstaigų personalo valdymo priemonės ir jų tobulinimo kryptys
Karpova, Viktorija |
Švietimo įstaigos valdymas yra moksliškai pagrįstas personalo planavimas, organizavimas, valdymas, motyvavimas ir kontrolė. Nuo jų kokybės bei profesianolaus taikymo priklauso švietimo įstaigos veikla, mokymo proceso veiksmingumas, personalo suinteresotumas siekiant bendrų organizacijos tikslų. Švietimo įstaigos valdymas yra pagristas administracijos ir personalo veiksmais orientuotais į švietimo įstaigos darbuotojų interesų derinimą, mokymo proceso užtikrinimą, karjeros planavimą ir motyvavimą bei kitas su personalo vadyba susijusias problemas. Švietimo įstaigos valdymas, paliginus su kitomis įstaigomis turi tam tikrų ypatumų, kurie sąlygoti jų veiklos tikslais ir uždavinias. Švietimo įstaigose, nepriklausomai nuo jų lygmens, vyksta ugdymo procesas ir teikiamos švietimo paslaugos. Todėl švietimo įstaigų personalo valdymo priemonės turi užtikrinti šių paslaugų kokybę ir atitikima visuominės interesams.
The topic of the master paper “Personnel Management Means and the Improvement Course of Educational Institutions” is rather substantial and worth analyzing, because it presents the major modern and effective measures of management the pedagogical personnel. Also, it provides the information how to improve teaching conditions, how to strengthen management training office process efficiency, how to improve the school principals work. In addition to this, the topic of this paper is important because a huge competition in the labor market is observed these days. Consequently, it is vital for every company to ensure its competitiveness, which depends directly on the company's staff and personnel management systems.