Socialinio tinklapio „Facebook“ naudojimosi ypatumų sąsajos su mokymosi motyvacija ir pasitenkinimu santykiais su bendaamžiais mokykloje
Plečkaitienė, Asta |
Internetiniai socialiniai tinklapiai suteikia dideles galimybes norint bendrauti, rinkti informaciją ar tiesiog pramogaujant. Tai puikus, patogus ir pigus būdas moksleiviams ir jų draugams susisiekti, tiek laiko atžvilgiu, tiek geografiškai. Tačiau iškelta hipotezė, kad intensyvesnis (dažnesnis/ilgesnis) socialinio tinklapio „Facebook“ naudojimas mažina mokymosi motyvaciją nepasitvirtino. Antroji hipotezė, kad intensyvesnis (dažnesnis/ilgesnis) socialinio tinklapio naudojimas didina pasitenkinimą santykiais su bendraamžiais taip pat nepasitvirtino.
The role of social networking usage in adaptation at school is analyzed. Online social sites provide great opportunities to communicate, gather information, or simply entertain. This is a great, easy and cheap way for students and their friends to contact, both over time and geographically.