Jūrų transporto įmonės „Limarko jūrų agentūra“ marketingo strategija
Gurbič, Oksana |
Baigiamojo darbo tikslas – suformuluoti pagrindines „Limarko jūrų agentūros“ marketingo strategijos nuostatus. Teorinėje dalyje analizuojamos pagrindinės marketingo strategijos, verslas verslui marketingo ypatumai, įmonės strateginės būklės tyrimo metodai. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami rezultatai tyrimo, atlikto išorinės, konkurencinės aplinkos, veiklos SSGG, paslaugų portfelio analizės pagalba „Limarko jūrų agentūroje“. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: visą savo dėmesį susikoncentruoti į vidutinio dydžio Lietuvos prekybos ir gamybos įmones, pozicionuojant save kaip patikimą partnerį ir siūlant pilną logistikos paslaugų paketą; diegti klientų valdymo informacinę sistema ir nuolat tobulinti savo įvaizdį interneto resursose.
The aim of the final thesis is to establish the main marketing strategies of „Limarko Maritime Agency“. The theoretical part is devoted to the analysis of the main marketing strategies, the characteristics of business-to-business marketing and the research methods for determining the strategic position of the company. The analytical part of the current paper presents and analyses the results of the study, which was carried out in „Limarko Maritime Agency“. The study was completed with the help of a thorough examination of the external analysis, the competitive environment analysis, the SWOT activity analysis and the portfolio of services analysis. The project part of the final thesis presents the following business solutions for the company: to focus on the medium trade and manufacturing companies of Lithuania, positioning itself as a reliable partner and offering a complete portfolio of logistics services; to install a customer relationship management information system and to keep improving its image in various Internet resources.