ISO standarto diegimas tęstinio profesinio mokymo įstaigoje
Švietimo sektoriuje vykstantys pokyčiai negali likti neįtakoti verslo pasaulyje vykstančių pokyčių, todėl kyla diskusija ar profesinis mokymas gali būti paslauga? Kas metai dėl emigracijos ir menko gimstamumo mažėjantis mokinių skaičius, šalyje vykstanti švietimo reforma kelia kartelę ir didina reikalavimus profesinio mokymo įstaigų veiklos kokybei. Atsiranda poreikis profesinio mokymo kokybės vertinimui. Metodikų kaip galima atlikti veiklos vertinimą yra ne viena, bet dažniausia grindžiama, tokiomis metodikomis, kurios yra sukurtos verslo sektoriui. Viena svarbiausių, pastaruosius keletą dešimtmečių kokybės vadybos sistemų, yra ISO 9000 šeimos standartų taikymas. Bene svarbiausia jų funkcija yra padėti organizacijai sukurti efektyvią kokybės vadybos sistemą. Priešingai nei aukštojo mokslo srityje, nėra daug mokslinių darbų apie ISO standartų taikymą profesinio mokymo, ypač tęstinio, įstaigose. Trūksta informacijos apie jų teikiamą naudą ir problemas su kuriomis gali susidurti profesinio mokymo įstaigos.
The education sector cannot remain in the ongoing changes do not affect the changes in the business world, and therefore there is a discussion or vocational training may be service? Every year due to emigration and low birth rates declining number of students in ongoing education reform raises the bar and increases the requirements for vocational education quality and performance. You need quality in vocational training evaluation. Procedures to perform the assessment is not one, but generally based on such guidelines, which is created in the business sector. One of the most important, the last few decades quality management systems, is the ISO 9000 standards. Among the most important their function is to help organization to create an effective quality management system. Unlike in the field of higher education, there is not much scientific work of ISO standards in the field of vocational training. Lack of information about the benefits and problems that may be encountered in vocational training institutions.