Verslo komunikacija socialiniuose tinkluose. "Facebook" atvejis
Kneitaitė, Vilma |
Baigiamojo darbo tikslas – pateikti integruotos marketingo komunikacijos modelio pritaikymo socialiniame tinkle „Facebook“ planą. Teorinėje darbo dalyje analizuojamos mokslinėje literatūroje pateiktos verslo komunikacijos sampratos, bei socialinė medija, kaip komuikacijos priemonė. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami rezultatai, gauti atlikus socialinio tinklo „Facebook“ vartotojų anketinę apklausą ir verslo gerbėjų puslaių turinio analizę. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: įmonėms, socialiniame tinkle norinčioms pagerinti komunikaciją su vartotojais, reikėtų vadovautis R. J. Dolan pateiktu „6M“ modeliu. Remiantis šiuo modeliu, pradėdamos komunikaciją, įmonės pirmiausiai turėtų nustatyti savo tikslinę auditoriją, po to iškelti komunikacijos tikslą, sukurti žinutę, pasirinkti tinkamas jos perdavimo priemones, suplanuoti biudžetą ir galiausiai įvertinti rezultatus.
The final goal of this Master’s Thesis is to provide an integrated marketing communication model for use within the social network "Facebook”. The theoretical part of the scientific literature examines the concept of business communication as well as social media as a communication tool. The final analytical section provides a content analysis of the results obtained from a questionnaire completed by Facebook users; specifically fans of the specific business pages listed below. The project results are: companies must use R. J. Dolan’s “6M” model if they want to have better results with consumers in any social network. To begin with, companies (by this model) find their target audience, create targeted communication to carry the message, set goals to open lines of communication, choose the correct information channels for these messages, plan a budget and finally, evaluate results.