Іnternetiniai žaidimai: tyrimas, klasifikavimas, realizavimas
Šimeliūnas, Gediminas |
Magistriniame darbe buvo išanalizuoti žaidimų tipai, pasiūlytas jų klasifikavimas, pateiktos jų teigiamos ir neigiamos savybės. Ištirta vartotojų nuomonė apie įvairius žaidimo scenarijus panaudojant neraiškių aibių (angl. fuzzy) alternatyvų išrinkimo metodą. Žaidimo scenarijus sugalvotas, atsižvelgiant į vartotojų nuomonę. Buvo parinkta tinkama metodika žaidimo realizavimui. Naudojant dizaino kūrimo principus, buvo realizuotas žaidimo dizainas. Panaudojant neraiškias aibes ir analitinės hierarchinės procedūros metodus, išrinktos tinkamiausios internetinės reklamos priemonės internetinio žaidimo reklamavimui. Panaudojant dekomponavimo ir objektiškai orientuotą metodą, buvo suprojektuotas žaidimas. Buvo įrodyta, kad galima sukurti žaidimą, kuris veiktų visuose išmaniuosiuose įrenginiuose, turinčiuose interneto ryšį, be atskiro pritaikymo žaidimams. Svarbiausias veiksnys yra tinkamas realizavimo priemonių parinkimas. Darbe yra apžvelgiamos žaidimų realizavimo priemonės išmaniuosiuose įrenginiuose. Parenkamos tinkamiausios realizavimo priemonės ir jomis naudojantis yra realizuotas internetinis tekstinis žaidimas, kuris gali būti žaidžiamas įvairias operacines sistemas turinčiuose kompiuteriuose bei išmaniuosiuose įrenginiuose, turinčiuose interneto ryšį.
This master thesis was analyze the types of games, proposed their classification. Investigated opinion of consumers' about variety of game scenarios using fuzzy alternative selection method. Invented the game script considering on users opinion. As an appropriate methodology for the realization of the game. Using the development of design principles have been realized in the game design. Using fuzzy sets of the analytical hierarchical procedure selected the most appropriate methods of online advertising media online game advertising. Using the decomposition and object-oriented approach was designed game. It was denied the scientist's assertion that the most important factor in software development is the quality of the programmers. It has been shown that in order to create a game that all work in smart devices with an Internet connection without a separate application for them, the most important factor is the selection of proper disposal. The paper provides an overview of gaming disposal measures in smart devices. Selected the most appropriate marketing tools and using them is a realized an online text based game that can be played on a variety of operating systems to computers, as well as in smart devices with an internet connection.