Kompanijos RT Tax konkurencingumo didinimas
Paluckaitė, Rasa |
Konkuruojančių įmonių, mokesčius grąžinančių kompanijų rinkoje, nėra daug, tačiau konkurencija tarp jų yra didelė. Rinka nėra didelė ir labai sparčiai auganti, todėl įmonės stengiasi prisivilioti klientus iš savo konkurentų, vyksta nuolatinė kova dėl naujų potencialių klientų. Kompanijai RT Tax yra itin svarbu suprasti, kokios yra konkurencingumo didinimo galimybės, tam, kad galėtų išsiskirti iš konkurentų ir sėkmingai plėtoti bei vykdyti savo veiklą. Šio darbo tikslas išanalizuoti kompanijos RT Tax konkurencingumo prielaidas ir pateikti konkurencingumo didinimo galimybes. Darbas susideda iš trijų dalių. Pirmoje dalyje yra aptariama konkurencingumo samprata, žydrųjų vandenynų teorija, pristatomas penkių konkurencinių jėgų modelis bei supažindinama su įmonių konkurencinio pranašumo samprata, tipais, šaltiniais ir strategijomis. Antroje dalyje yra pristatoma kompanijos RT Tax veiklos analizė bei pateikiama kompanijos analizė remiantis M. Porter penkių konkurencinių jėgų modeliu. Taip pat šioje dalyje yra atliekamas vartotojų tyrimas apie kompanijos konkurencingumą. Trečioje darbo dalyje pristatatomi pasiūlymai kompanijos RT Tax konkurencingumui didinti bei konkurencinių pranašumų įgyjimo galimybės. Kompanijos RT Tax analizė bei atlikta klientų apklausa parodė, kad kompanija RT Tax norėdama stiprinti savo poziciją rinkoje ir įgyti daugiau konkurencinių pranašumų, turėtų skirti daugiau dėmesio klientams, didinti valstybių, iš kurių būtų galima grąžintis mokesčius, skaičių, vykdyti darbuotojų kvalifikacijos kėlimus bei naudotis naujomis technologijomis.
There are not many competing companies in taxes refund market, however the competition between them is high. The market is not very large and rapidly growing, so the competing companies try to attract customers from its competitors. Also the constant struggle for new potential customers exists. For these reasons, the company RT Tax it is very important to understand what the options of competitiveness are, how to gain competitive advantages, in order to stand out from competitors and to successfully develop and carry out their activities. The aim of this work is to analyze the company's RT Tax competitiveness and the possibilities of competitiveness. The master work consists of three parts. In the first part of master work the concept of competitiveness and the blue ocean theory are described. Also the five competitive forces model is presented in this part. Finally the concept of competitive advantage, its types, sources and strategies are introduced. The company’s RT Tax activities and competitiveness analysis is described in the second part of master work. Also company’s RT Tax customers’ research is performed in this part. The third part of master work includes the offers for company RT Tax how increase the competitiveness and the competitive advantages of acquisition opportunities. Company’s RT Tax analysis and a research showed that the company RT Tax should pay more attention to customers, employees and new technologies if it wants to strengthen its market position and gain more competitive advantages.