E – marketingo integravimo į UAB „Naujoji prekyba“ komunikaciją sprendimai
Šlapkauskas, Kęstutis |
Baigiamojo darbo tikslas: išanalizuoti įmonės „Naujoji prekyba“ marketingo komunikaciją ir sukurti detalią e – marketingo komunikacijų įdiegimo ir tobulinimo strategiją. Pagrindinių darbo dalių trumpas turinys: Teorinėje darbo dalyje analizuojamas e – marketingas šiandieninių įmonių komunikacijoje, bei aprašomos e – marketingo komunikavimo priemonės. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje aprašoma įmonės veikla, pateikiama įmonės komunikacijų analizė. Analitinė darbo dalis skirstoma į du poskyrius – tradicinės marketingo komunikacijos analizę ir e – marketingo komunikacijos analizę. Nustatyta jog dažniausiai naudojama tradicinė marketingo komunikacijos priemonė – reklama. Naudojamos skaitmeninės komunikacijos priemonės yra elektroninis paštas, internetinė svetainė ir telefonas, kurios turi būti patobulintos. Papildomai turi būti pradėta socialinių tinklų marketingo komunikacija, bei internetinių paieškų sistemų marketingas. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: reikalinga atnaujinti internetinės svetainės informaciją, įdiegti reklaminius skydelius, sukurti vartotojų lojalumo programą ir galimybę pirkti internetu. Taip pat pateikiama internetinių paieškų sistemų efektyvumo didinimo ir socialinių tinklų marketingo komunikacijos įdiegimo strategija
The aim of the diploma paper: to analyze company‘s „Naujoji prekyba“ marketing communications and to create detail e – marketing communications strategy. Short content of main paper parts: The theoretical part of master thesis is based on literature analysis of e – marketing as a part of communication strategy in today’s modern organization. In analytical part of the paper it is presented company‘s activities description and the analysis of communications. Analytical part of the paper is divided into two parts. In the first part company‘s traditional marketing communications are analyzed and in the second one – e marketing communications are being presented. It was found out that mainly used traditional marketing activity is commercials. E – marketing activities that are used in company‘s communication are: email, company‘s website and mobile phone marketing. Improvements have to be made in every one of them. What is more social networks and search engines marketing have to be started. In final part of the paper these marketing communications improvements are suggested: company‘s website has to be improved, banners, loyalty program and online shopping option has to be created. In this part search engines marketing affectivity improvements and social media installation strategy are presented