Aukštosios mokyklos komunikacijos su tiksline auditorija pokyčiai
Simaškaitė, Aistė |
Magistro baigiamajame darbe aprašomas tyrimas svarbus ne tik Vytauto Didžiojo universitetui, tačiau ir kitoms aukštojo mokslo įstaigoms, kurioms rūpi, kodėl turi kisti komunikacija su jų tiksline auditorija. Augant konkurencijai tarp aukštųjų mokyklų tampa vis sunkiau pritraukti studijuoti smalsius ir motyvuotus žmones. VDU visada buvo atviras, progresyvus ir kūrybiškas universitetas, tačiau jis kaip ir kitos aukštosios mokyklos susiduria su tomis pačiomis problemomis, kaip sudominti jaunus žmones, kaip jiems iškomunikuoti savo identitetą ir parodyti, kad šioje aukštojoje mokykloje jie gali visapusiškai tobulėti. Šiame darbe analizuojamas komunikacijos, įvaizdžio ir identiteto ryšys bei siekiama atpažinti ir išanalizuoti, kokie bruožai būdingi tikslinėms aukštųjų mokyklų auditorijoms. Taip pat tiriama kaip VDU tikslinė auditorija – pirmakursiai vertina universitetą, su kokias iššūkiais susiduria. Be to, analizuojama, kokį universitetą mato komunikacijos strategai, kaip jie vertina VDU vertybių komunikaciją bei kokie identiteto elementai taip pat atsispindi ir turėtų būti matomi. Darbe siekiama įvertinti kaip kinta universiteto komunikacija keičiantis jaunosios kartos lūkesčiams ir komunikacijos priemonėms.
Research in this master’s thesis is relevant not only to Vytautas Magnus University but to the other higher education institutions, which are concerned with their communication with target audiences. Due to growing competition between higher education institutions it is becoming increasingly difficult to attract curious and motivated people. VMU has always been open, progressive and creative university, but like any other higher education school, faces the same problems: how to attract young and motivated people, distinguish themselves from other universities and show that their students can improve in versatile ways. This paper analyses the relation between communication, image and identity, as well as aims to identify what characteristics are specific to the target audiences of higher education schools. VMU target audience - the freshmen of university are evaluated the university, as well as the problems they face in it. In addition, it analyses the view of communication strategists, how they evaluate the display of universities ‘values, what kind of university’s identity elements are seen and what other elements should be additionally reflected. Finally, the paper aims to assess the evolution of the University communication regarding current generation expectations and means of communication.