Informacinių technologijų taikymas muzikos pamokoje: mokinių požiūris
Grušelionytė, Indrė |
Z karta – informacinių technologijų karta. Šią kartą palietė visuotinis interneto atsiradimas, atveriantis kitokį pasaulio pažinimą, nei turėjo ankstesnės kartos. Šie vaikai pasižymi hiperaktyvumu, nepaklusnumu, tingumu. Juos sunku sudominti veikla, jei ji nenukreipta į šiuolaikines technologijas. Muzikiniame ugdyme, siekiant kūrybiškų, originalių sprendimo būdų, šiandien darosi vis svarbiau pasitelkti informacines technologijas, kurios padėtų išlaikyti mokinių motyvaciją ir paspartintų kelią rezultatų link. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti kokią įtaką informacinės technologijos turi kūrybiškumui muzikos mokymo(si) procese, jų paplitimą ir mokinių požiūrį į jų panaudojimą. Tyrimo uždaviniai: • Apžvelgti literatūrą ir susistemintas metodines žinias nagrinėjamu klausimu, atliktų tyrimų išvadas, susijusias su informacinių technologijų taikymu muzikos pamokose; • Anketinės apklausos būdu atskleisti mokinių požiūrį į informacinių technologijų taikymą muzikiniame ugdymo(si) procese; • Apibendrinti atlikto kiekybinio tyrimo metu surinktus duomenis, išsiaiškinti, kaip smarkiai įsigalėjusios ir kokiame veiklos spektre yra naudojamos informacinės technologijos, mokinių besimokančių muzikos mokykloje, gyvensenoje.
Z generation - the generation of information technology. This was touched on the general appearance of the Internet, opens a different world knowledge, then had the previous generation. These children are characterized by hyperactivity, disobedience, laziness. It is difficult to be interested in activity if it is not targeted to modern technologies. Musical education, for creative, original solutions, today is becoming increasingly important to use information technology to help keep students motivated and accelerate the path towards results.
La génération de la technologie de l'information grâce au développement d'internet, ouvre une connaissance différente du monde, qui n‘était pas présente pour la génération précédente. Ces enfants sont caractérisés par une hyperactivité, la désobéissance et la paresse. Il est difficile d'être intéressé par l'activité si elle ne vise pas à des technologies modernes. L'éducation musicale, des solutions créatives, originales, il est de plus en plus important d'utiliser la technologie de l'information pour aider à garder les étudiants motivés et leur permettre d‘avoir de meilelures résultats. L'objectif - à savoir l'impact des technologies de l'information à la formation musicale de la créativité (apprentissage) et l'approche des élèves à leur utilisation Objectifs de l'étude - • Pour passer en revue la littérature, la connaissance méthodologique structuré en la matière, les résultats des recherches relatives à l'application des leçons de musique; • la réalisation d'une enquête pour révéler l'approche des élèves à l'application des technologies de l'information dans l'éducation musicale (apprentissage) de processus; • Résumé sur le processus de recherche quantitative pour savoir à quel point le spectre retranché et l'activité est l'utilisation des technologies de l'information, les étudiants qui étudient la musique à l'école, style de vie.