Partizaninio marketingo principų įdiegimas UAB „HOUSE BALTIK“
Čiurlionytė, Eglė |
Atlikti teorinę partizaninio marketingo analizę, nustatyti UAB „House Baltik“ silpnąsias ir stipriąsias puses, išsiaiškinti klientų požiūrį bei poreikius ir pateikti siūlymus, taikant partizanio marketingo elementus. Teorinėje darbo dalyje pateikiama ir analizuojama trumpa partizaninio marketingo istorija, samprata bei pagrindiniai principai, kartu pristatant jo tipus bei pavyzdžius, kurie parodo partizaninio marketingo išnaudojimo ir taikymo galimybes. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiama ir UAB „HouseBaltik“ SSGG analizė ir anketinės apklausos duomenys, siekiant išsiaiškinti vartotojų poreikius ir požiūrį. Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai kaip panaudoti partizaninio marketingo elementus įmonės veikloje, derinant juos su tradicinio marketingo elementais.
Final work objective is to make theory side of partisan marketing analyses, to know LDT "House baltic" strengths and weaknesses. Get to know clients point of view, goals and make suggestions based on guerrilla marketing elements. In the theory part of final work you can find Short guerrilla marketing history which is presented and analyzed also you can find conception, main principles and its types with examples, which shows guerrilla marketing usability and targeting opportunities. In the analytical part of final work you can find LDT "House baltic" analyses and questionnaire data, which was has been made to get to know users goals and point of view. Solutions are presented how to apply guerrilla marketing elements in company activity.