Strateginių pokyčių valdymas ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose
Rimkienė, Justina |
Ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigų bendruomenė yra mikromodelis visuomenės, kurioje siekiama vaikų gyvenimo kokybės, kiekvienam bendruomenės nariui prisiimant tam tikrą atsakomybę ir pareigas. Tačiau tėvai palikdami vaiką ugdymo įstaigoje, palieka kartu ir atsakomybę už jį pedagogams ir pačiai įstaigai. Tik tuomet kai visi ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigos bendruomenės nariai matys bendrą viziją ir sieks bendrų tikslų, galima bus sėkmingai valdyti strateginius pokyčius.
The community of the pre – school educational institutions performs the function as a micro model of the society, where the quality of children‘s life is being aimed, taking the responsibility and obligation of each community member. Despite this fact, parents leave a great responsibility to the pedagogues and the educational institution because of the care of their children as well. When, all members of the pre – school educational community will be orientated on the common vision and general aims, it will be able to implement the possibility of managing of strategic changes successfully.