Priekinio tilto apkrovos įtakos ratų kinematiniam nesutapimui tyrimas
Darbo tikslas: ištirti oro slėgių padangose įtaką traktoriaus varančiųjų ratų kinematiniam nesutapimui, kai jis eksploatuojamas su frontaliniu krautuvu. Darbe apžvelgiamos padangų eksploatacinės savybės ir jų tipai, slėgio padangose kontrolė, balastavimo įtaka traktoriaus traukos galiai, varančiųjų ratų buksavimo priežastys. Tyrimai atlikti traktoriaus ,,NewHolland T 5060'' varančiųjų ratų kinematinis nesutapimas su frontaliniu krautuvu ,,MX 10'' ir 500 kg balastine mase ant užpakalinio hidraulinio keltuvo. Tyrimai atlikti važiuojant be krovinio, transportuojant 500 kg bei 1000 kg masės krovinius. Bandymai buvo atliekami asfaltuotame kelyje.
The aim of the work: To investigate the influence of air pressure in the tires of tractor wheel kinematic discrepancy when it is operated with a front loader. The paper provides an overview of tire exploitation characteristics and types of tire pressure monitoring, ballasting effect of traction power of wheel slippage causes. Investigations were carried out tractor, New Holland T 5060'' kinematic mismatch between the drive wheels with wheel loaders, the MX 10'' and 500 kg of ballast weight on the rear hydraulic lift. Investigations were carried out when driving without cargo, transporting 500 kg and 1000 kg of cargo. Tests were carried out on the road paved.