Prekės ženklo „Introstyle" žinomumo didinimo programa
Antanaitienė, Sandra |
Baigiamojo darbo tikslas – sudaryti prekės ženklo „Introstyle“ žinomumo didinimo programą. Darbo tyrimo objektas – prekės ženklo „Introstyle“ žinomumas. Teorinėje darbo dalyje analizuojami pagrindiniai teoriniai aspektai apie prekės ženklo žinomumo didinimą. Aptartos įvairių autorių mintys apie žinomumo didinimo būdus, prekės ženklo identitetą, prekės ženklo vertybes ir kultūrą, pozicionavimo aspektus, prekės ženklo vizualinį identitetą, vartotojų požiūrio ir prekės ženklo įvaizdžio formavimą bei IMK panaudojimą žinomumui didinti. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pristatomas tyrimo objektas, atliekamas prekinio ženklo „Introstyle“ esamos situacijos tyrimas, analizuojami vidiniai ir išoriniai organizacijos kriterijai, atliekama konkurentų analizė bei pateikiami ir analizuojami „Introstyle“ prekinio ženklo vartotojų nuomonės tyrimo metu gauti rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiama prekinio ženklo „Introstyle“ žinomumo didinimo programa. Darbo pabaigoje pateikiamos pagrindinės išvados ir rekomendacijos.
The purpose of the paper is to prepare a program for increasing the brand awareness of the „Introstyle” brand. The brand awareness of the „Introstyle” brand is the object of the research The theoretical part of the research analyses academic literature about the main theoretical concepts of developing the brand awareness. Different views of various scholars are being analyzed. The topics cover the development of brand awareness, the values and culture of the brand, positioning, visual identity, customer insights and IMC as tools to increase the brand awareness. The analytical part of the paper presents the object of the research. The situation analyses of the „Introstyle” brand as well as internal and external organizational factors are carried out. To continue, competitive research is executed. Finally, the results of a customer research based on a survey are presented and analyzed. Project based part of the paper presents the campaign to increase the brand awareness of the Introstyle brand. The document is ended by providing with key conclusions and recommendations.