UAB "Linalis" santykių su vartotojais gerinimas
Verbutė, Eglė |
Pagrindinis šio magistro darbo tikslas yra įvertinus atlikto tyrimo metu gautus duomenis, apie UAB ,,Linalis“ vartotojų lojalumo lygį jų teikiamoms paslaugoms, pateikti vartotojų lojalumo formavimo metodus, pasiūlymus. Teorinėje darbo dalyje yra atliekamas vertės ir jos poveikio vartotojui nustatymas, aptariama kaip yra suvokiama vartotojo vertė, kaip atliekamas vartotojų pasitenkinimo įvertinimas, atkreipiamas dėmesys į santykių su vartotojais palaikymo ir gerinimo procesus. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami rezultatai tyrimo, atlikto naudojant anketinės apklausos metodą, apklausiant UAB ,,Linalis“ klientus. Projektinėje darbo dalyje yra suformuluoti tokie sprendimai kaip lojalumo UAB ,,Linalis” paslaugoms strategijos parinkimas, pateikti lojalumo paslaugoms metodai, atsižvelgiant į vartotojų tipus, lojalumo įmonės teikiamoms paslaugoms pasiūlymai.
The main objective of this master's work is to present the methods of consumer loyalty formation and suggestions after evaluating the data received during the performed study about the level of consumer loyalty of UAB "Linalis" for their rendered services. Theoretical part of the work performs the establishment of value and its influence on consumer, it is discussed how consumer value is perceived, how assessment of consumer satisfaction is performed, attention is given to the processes of maintenance and development of relations with consumers. Analytical part of the final work presents and analyzes the results of the study which was performed using a questionnaire method, surveying the clients of UAB "Linalis". Project part of the work formulates such decisions as the choice of the strategy of loyalty for the services of UAB "Linalis". Methods for loyalty services are presented in consideration of consumer types as well as suggestions for loyalty for the services rendered by the company.