Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/98771
Type of publication: master thesis
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Liang, Xiao
Supervisor: Lasauskienė, Jolanta
Title: Importance of piano courses in training future teachers of music
Other Title: Fortepijono dalyko svarba rengiant busimus muzikos mokytojus
Extent: 54 p.
Date: 5-Jun-2019
Keywords: Muzikos edukologija;Music educology;Muzikinis ugdymas;Muzikos mokytojas;Music teachers;Music teachers' education
Abstract: Relevance of the research. With the rapid improvement and development of China's and European higher education level, it is widely recognized that learning from foreign advanced education theory and teaching methods is an essential part of discipline construction (Tian,2013). For Chinese and European piano teaching in colleges and universities, higher education puts forward new requirements to it, both the implementation of quality education and the cultivation of innovative talents, for piano teaching planning the new task and new direction, and at the same time profound influence on piano teaching goals, content, mode and method, etc.
Šio darbo tyrimo problema apibrėžiama klausimais: koks yra būsimų muzikos mokytojų fortepijono dalyko mokymas(is) universitete ir kokios yra jo tobulinimo galimybės? Tyrimo objektas – būsimų muzikos mokytojų fortepijono dalyko mokymas(is) universitete. Tyrimo tikslas – ištirti būsimų muzikos mokytojų fortepijono dalyko mokymo(si) būdus universitete. Tyrimo uždaviniai: 1) išanalizuoti mokymo(si) groti fortepijonu universitete raidą; 2) apibūdinti fortepijono dalyko mokymo(si) medžiagą ir metodus universitete; 3) nustatyti būsimų muzikos mokytojų mokymo(si) groti fortepijonu raiškos lygį universitete. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, studentų apklausa raštu (atvirieji ir uždarieji klausimai), absoliučių ir procentinių dažnių skaičiavimai, atsakymų turinio (kontentinė) analizė. Išvados 1. Būsimųjų muzikos mokytojų mokymo(si) groti fortepijonu tyrimo modelį sudaro šie komponentai: 1) pagrindiniai grojimo fortepijonu gūdžiai; 2) mokymo(si) groti fortepijonu metodai; 3) fortepijono repertuaras (žanrai ir muzikos stiliai); 4) meniniai išgyvenimai. 2. Kinų studentai, būsimieji muzikos mokytojai, mano, kad svarbiausi mokymo(si) groti fortepijonu komponentai yra šie: meniniai išgyvenimai, pagrindinių grojimo fortepijonu gūdžių ugdymas(is); mokymo(si) groti fortepijonu metodai (turėti galimybę groti fortepijonu viešai (koncertai, konkursai); fortepijono žanrai ir muzikiniai stiliai (sonata, polifoniniai kūriniai, etiudai). 3. Tyrimas atskleidė, kad kinų studentų mokymas(is) groti fortepijonu ryškiausiai atsiskleidžia (aukštas ir labai aukštas lygis) per fortepijono repertuarą (žanrus ir stiliuos), meninius išgyvenimus; pagrindinių grojimo fortepijonu gūdžių ugdymą. Apibendrinant galima teigti, kad kinų studentų grojimo fotepijonu raiška yra gana aukšta.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/98771
Appears in Collections:2019 m. (ŠA mag.)

Files in This Item:
xiao_liang_md.pdf727.27 kBAdobe PDF   Until 2024-06-05View/Open

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

33
checked on May 1, 2021

Download(s)

4
checked on May 1, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.