Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/93219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPugevičius, Albinas-
dc.contributor.authorEndrijaitienė, Viktorija-
dc.date.accessioned2019-05-24T08:52:04Z-
dc.date.available2019-05-24T08:52:04Z-
dc.date.issued2019-05-30-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/93219-
dc.description.abstractTyrimo objektas. Mokinių pažangos ir pasiekimų įsivertinimas. Tyrimo tikslas. Atskleisti mokinių pažangos ir pasiekimų įsivertinimo naudojimą bendrajame, neformaliame ir profesiniame mokyme. Tyrimo uždaviniai: 1. Išanalizuoti mokinių įsivertinimo sampratą ir metodus. 2. Nustatyti, kaip dažnai mokytojai naudoja pasiekimų ir pažangos įsivertinimo metodus pamokose. 3. Palyginti pažangos ir pasiekimų įsivertinimo dažnį tarp bendrojo lavinimo, profesinio bei neformalaus ugdymo mokinių. 4. Nustatyti mokinių požiūrį į savo pasiekimų ir pažangos įsivertinimo naudojimą pamokose.lt
dc.description.abstractObject of the research. Self-assessment of pupils' progress and achievements. Aim of the research. To reveal the use of self-assessment of pupils' progress and achievements in general, non-formal and vocational education. Objectives: 1. To analyze the concept and methods students’ self-assessment. 2. To determine how often teachers use methods of self-assessment of achievements and progress in class. 3. To compare the frequency of self-assessment of progress and achievements between general and vocational and non-formal education students. 4. To identify students' attitudes towards using self-assessment of their achievements and progress in class. Methods used in the researcharetheoretical, analysis of scientific literature and empirical, questionnaire survey.en
dc.description.sponsorshipBioekonomikos plėtros fakultetaslt
dc.description.sponsorshipFilosofijos, psichologijos ir profesinės edukologijos katedralt
dc.format.extent73 p.-
dc.language.isoltlt
dc.rightsETD darbas laisvai prieinamas internete / Free accesslt
dc.subjectsavivertėlt
dc.subjectįsivertinimaslt
dc.subjectmokymosi patirtislt
dc.subjectself-assessmenten
dc.subjectassessmenten
dc.subjectreflectionen
dc.subject.otherEdukologija / Education (S007)-
dc.titleMokinių pažangos ir pasiekimų įsivertinimas bendrajame, neformaliajame ir profesiniame ugdymelt
dc.title.alternativeSelf-Assessment of Student Progress and Achievements in General, Non-Formal and Vocational Educationen
dc.typemaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
Appears in Collections:2019 m. (ŽŪA BPF mag.)
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

224
checked on Sep 6, 2020

Download(s)

1,062
checked on Sep 6, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.