UAB „Zakrzewscy“ logistikos strateginis valdymas
Szuszczewicz, Gintas |
Tyrimo objektas – UAB „Zakrzewscy“ logistikos strateginis valdymas. Darbo tikslas – išanalizuoti logistikos strateginio valdymo teorinius aspektus, įvertinti UAB „Zakrzewscy“ logistikos strateginio valdymo spragas ir pateikti jų gerinimo sprendimus. Uždaviniai: 1. Atlikti UAB „Zakrzewscy“ veiklos situacinę analizę. 2. Išnagrinėti logistikos strateginį valdymą teoriniu aspektu. 3. Atlikti UAB „Zakrzewscy“ logistikos strateginio valdymo tyrimą. 4. Pateikti UAB „Zakrzewscy“ logistikos strateginio valdymo modernizavimo sprendimus. Tyrimo metodai: statistinių duomenų analizė, neformalūs pokalbiai su vadovybe, SSGG analizės metodas, mokslinės literatūros analizė ir sintezė, stebėjimas, vadovybės interviu, klientų ir vadybininkų anketinė apklausa. Tyrimo laikotarpis: nuo 2014 iki 2019 metų. Tyrimo rezultatai: • Pirmojoje dalyje pristatoma UAB „Zakrzewscy“ situacijos analizė. • Antroje dalyje atliekama logistikos strateginio valdymo teorinių aspektų analizė, pateikiama tyrimo metodologija. • Trečiojoje dalyje pateikiami UAB „Zakrzewscy“ logistikos strateginio valdymo tyrimų rezultatai ir pristatomi šios įmonės logistikos strateginio valdymo modernizavimo sprendimai. • Išanalizavus logistikos strateginio valdymo teorinius aspektus, buvo pateikta metodologija, kurią galima pritaikyti įmonių logistikos strateginiam valdymui ištirti.
Research object is the strategic management of logistics of JSC Zakrzewscy. Research aim is to analyze the theoretical aspects of the strategic management of logistics, to evaluate gaps in the strategic management of logistics of JSC Zakrzewscy and to provide solutions for its improvement. Objectives: 1. To perform the situation analysis of JSC Zakrzewscy. 2. To analyze the strategic management of logistics from the theoretical point of view. 3. To carry out research on the strategic management of logistics of JSC Zakrzewscy. 4. To present solutions for modernization of the strategic management of logistics of JSC Zakrzewscy. Research methods: analysis of statistical data, informal interviews with management, SWOT analysis, analysis and synthesis of scientific literature, monitoring, top management interview, customers and managers questionnaire survey. The period of the research: 2014 – 2019 year. Research results: • First part presents the situation analysis of JSC Zakrzewscy. • Second part accomplishes analysis of the theoretical aspects of the strategic management of logistics, presents the research methodology. • Third part shows the results of the research of the strategic management of logistics of JSC Zakrzewscy and introduces strategic management of logistics modernization solutions. • By analyzing theoretical aspects of the strategic management of logistics, methodology for companies is introduced.