Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)
Duniya, Faith |
Pagrindinis diplominio darbo tikslas - ištirti, kaip įmonės kuria savo prekės ženklo įvaizdį ir kaip paveikti šiuos vaizdus, taip pat sukurti strategijas, kurios padėtų nustatyti pagrindinius iššūkius, turinčius įtakos jos įvaizdžiui ir sukurti stiprų konkurencinį pranašumą. Pirmajame šio dokumento skyriuje nagrinėjami teoriniai tyrimai ir literatūros apžvalga apie prekės ženklo įvaizdį ir įvairius komponentus, neetišką elgesį, įmonės organizavimo priežastis ir dinamiką bei poveikį, kurį jis gali turėti prekės ženklo įvaizdžiui. Antrajame skyriuje daugiausia dėmesio skiriama „Volkswagen“ grupei kaip atvejo analizei, jos pagrindinei veiklai, finansams, prekės ženklo reputacijai ir „Volkswagen“ grupės skandalui. Trečioji dalis - tai strategija, kurią galima panaudoti kuriant gerą prekės ženklo įvaizdį, didinant įmonės konkurencinį pranašumą automobilių pramonėje.
The main objective of the diploma paper is to research into how companies build their brand image, and ways these images could be affected, also to create strategies that can help firm’s through the major challenges affecting its brand image and create a strong competitive advantage in its respective industry. The first section of this diploma paper focuses on theoretical research and literature reviews on brand image and its various components unethical behaviours, causes and dynamics in corporate organization and effects it can have on brand image. Second section, focuses on Volkswagen group as a case study, its major operation, finances, brand reputation, as well as the diesel gate scandal the Volkswagen group was involved on. The third part, represent the strategy that could be used in building a good brand image, and to increase competitive advantage of the company in the automobile industry.