Kūrybinis prodiusavimas Lietuvos vaizdo žaidimų industrijoje
Stanišauskaitė, Vaida |
Šiame darbe atkleidžiama kūrybinio prodiusavimo reikšmė vaizdo žaidimų industrijoje, pasitelkiant teorinės literatūros nagrinėjimą. Tam, kad būtų išsiaiškinta, kūrybinio prodiuserio veiklos specifikacija ir svarbumas, darbe apžvelgiami žaidimų procesai, kurie užfiksuojami šioje industrijoje. Pastebint menką ir dar neišvystytą kūrybinį prodiusavimą Lietuvos vaizdo žaidimų įmonėse, siekiama sužinoti, žiniasklaidos šaltinių tyrimo metu, kokia yra dabartinė situacija lietuviškoje žaidimų rinkoje. To pasekoje, atlikus giluminius interviu su ekspertais, gaunama informacija, kuri apibrėš kūrybinio prodiusavimo egzistavimą Lietuvos žaidimų industrijoje.
In this paper there is a discussion on creative production meaning in video game industry topic by analyzing various literature. In order to find out the specification and importance of the creative producer's activity, the work reviews the gaming processes that are captured in this industry. By noticing the poor and still underdeveloped creative production in Lithuanian video game companies, the aim is to find out what the current situation in the Lithuanian gaming market is when investigating media sources. As a result, in-depth interviews with experts provide information that will determine the existence of creative production in the Lithuanian gaming industry.