Padangų protektoriaus gilinimo įtaka krautuvų eksploataciniams rodikliams
Tyrimo tikslas buvo nustatyti krautuvo naujų ir su įgilintu protektoriumi padangų eksploatacinių rodiklių skirtumus. Tyrimai buvo atlikti logistikos sandėlyje eksploatuojant du to paties modelio „Toyota“ krautuvus. Eksploatuojant krautuvus, palyginti padangų protektoriaus nudilimo rodiklius, kurios padangos tipas greičiau dyla per tas pačias nuvažiuotas valandas. Nustatyta, kad krautuvo padangų protektoriaus įgilinimas sukibimo jėgos dydžiui didelės įtakos neturėjo. Padangų su įgilintu protektoriumi sauso betono kelio sąlygomis sukibimo jėga buvo 0,89 kN didesnė, o šlapio betono kelyje 0,70 kN mažesnė už krautuvo su naujomis padangomis sukibimo jėga.
The goal of the study was to determine the differences in performance between the new and the treaded tire. The research was carried out in a warehouse with two „Toyota“ trucks of the same model. When operating the trucks, compare the tire tread depreciation rates, the tire type of which rises more quickly over the same driven motor hour. It was found that the tread depth of the truck tires had no significant impact on the size of the traction force. The tire tread on dry concrete has a 0,89 kN higher tensile strength and 0,70 kN less on wet concrete than the new tire.