Variklinės alyvos užterštumo tyrimas
Magistratūros studijų baigiamajame darbe yra pateikiama variklinėje alyvoje randamų teršalų sudėtis ir kiekio nustatymas. Pateiktiama ataskaitą apie skirtingą alyvų pobūdį. Pirmoji yra variklio alyva 0W-30, pagaminta iš IV klasės pagrindinės sintetinės alyvos. Antrasis - 5W-30, pagamintas iš III klasės mineralinės alyvos. Išcentrinio valymo filtro valymo principas. Problemos aktuolumas. Transporto priemonės ir įranga pakartotinai susiduria su užteršimu, kuris gali sukelti pernelyg didelį susidėvėjimą, nepatikimą veikimą ar visišką gedimą. Šiuos žalingus teršalus sudaro dalelių šiukšlės, atsirandančios dėl prarijus dulkių, vandens, tepalinės alyvos, purvo ir nusidėvėjimo bei mikrobiologinio vystymosi. Alyvos išlikimas nesugadintoje padėtyje yra raktas į nusidėvėjimo mažinimą ir alyvos naudojimo trukmės pailginimą, kuris yra toks pat paprastas, kaip ir variklio išcentrinio valymo filtras, skirtas valyti užterštą alyvą, kai variklis veikia.
The master thesis final thesis presents the composition and quantification of contaminants found in motor oil. Provide a report on the different nature of the oils. The first is engine oil 0W-30 made of Class IV main synthetic oil. The second - 5W-30, made of class III mineral oil. Principle of cleaning the centrifugal cleaning filter. The topicality of the problem. Vehicles and equipment are repeatedly exposed to contamination that can cause excessive wear, unsafe operation or complete failure. These harmful pollutants consist of particulate debris resulting from the ingestion of dust, water, lubricating oil, dirt and wear and microbiological development. Oil survival in a pristine position is the key to reducing wear and extending oil life, which is as simple as an engine centrifugal cleaning filter to clean contaminated oil when the engine is running.