Techninėse apžiūrose nustatomų lengvųjų automobilių trūkumų analizė
Norint, kad keliuose būtų saugu, būtina tikrinti transporto priemones. Lietuvos ir Europos keliuose dėl techninių gedimų įvykstančiose avarijose kasdieną žūsta daugiau nei 5 žmonės. Todėl šiandien Europos Komisija priėmė naujas taisykles, kuriomis sugriežtinama tikrinimo tvarka ir jis pradedamas taikyti plačiau, įsigalioja direktyva 2014/45 / EB . Labai daug avarijų kyla dėl techninių trūkumų. Dėl jų įvyksta 6 % visų automobilių avarijų, jose per metus žūsta 2000 žmonių, o dar daugiau sužalojama. Be to, su techniniais trūkumais susiję 8 % visų motociklų avarijų [30]. Pagrindinė problema – keliuose važinėja per daug techniškai netvarkingų transporto priemonių. Neseniai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje atlikti tyrimai rodo, kad bet kuriuo metu keliuose važinėja iki 10 % automobilių, kurių techninė būklė neatitiktų techninės apžiūros reikalavimų ne išimtis ir Lietuva. Be to, pagal dabartines taisykles daugelis techninių aspektų saugos kontrolės, dėl kurių galima turėti rimtų pasekmių saugai (pavyzdžiui, oro pagalvių, stabdžių antiblokavimo sistema ir elektroninė stabilumo kontrolė, padangų slėgio kontrolė), patikrinti atidžiau.
In order to have safety on the roads it is necessary to do the chech up of cars. Every day on the roads of Europe and Lithuania in car accidents die more than 5 people because of technical breakdown. Due to this, European Commission initiated new rules which will make the check up more strict and more widely used. The Directive 2014/45/EB comes into force. Many accidents appear because of technical breakdown. All in all, it makes 6 % of all car accidents, during which 2000 people die a year and even more are injured. Besides, 8 % of all motocycle accidents are connected with technical breakdown too. The main problem is that on the roads there are many technically inaccurate vehicles. Recent research in the UK and Germany proved that on the roads may be up to 10 % technically inaccurate vehicles, including Lithuania too. Besides, according to the current rules many aspects of safety, like airbags, ABS, ESP, tyre pressure control, should be checked more accurately.