Kauno, kaip patrauklaus investicijoms miesto, įvaizdžio formavimo sprendimai
Baranauskas, Martynas |
Teorinėje darbo dalyje analizuojama įvaizdžio formavimo samprata, įvaizdžio formavimo procesas bei formuojamo įvaizdžio poveikis vartotojams, taip pat miesto įvaizdžio formavimo ypatumai, mieto įvaizdžio formavimas naudojant vietos marketingą ir miesto prekės ženklo svarba formuojant įvaizdį.
Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pristatomas Kauno miesto atvejis, pateikiama Kauno miesto įvaizdžio formavimo kokybinė analizė, kurią sudaro Kauno miesto savivaldybės atliekami įvaizdžio gerinimo veiksmai bei Kauno miesto komunikacija socialiniuose tinkluose bei pateikiama interviu rezultatų analizės.
Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: pateikti esminiai Kauno, kaip patrauklaus investicijoms miesto įvaizdžio aspektai bei probleminės sritys, šiems aspektams ir sritims pateikti sprendimai bei jų vykdymo prioritetų nustatymas ir vykdymo planas.
In the theoretical part of paper is analysing the concept of image creation, the processes of image creation and the impact to customers, also the aspects of city image creation, city marketing as a tool for city’s image creation and the importance of city brand for creating the city image. The analytical part of this paper is presenting the case of Kaunas city, the qualitative analysis of Kaunas city image creation consisting of Kaunas city Municipality conducted actions aimed at improving the image of the city, as well as city’s communication on social networks. Besides this the section contains the results of the analysis of the interview. The following solutions have been formulated in the project part: key aspects of Kaunas as an attractive city image for the investment and its problematic areas, solutions for these aspects and areas, as well as the priorities and plan for the implementation of the presented solutions.