Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/70065
Type of publication: master thesis
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Šimkonytė, Eglė
Supervisor: Pažėraitė, Aušra
Title: Turinio reklamos sprendimai po prekės ženklo perženklinimo "Kilig" pavyzdžiu
Other Title: Content advertising decisions after rebranding using "Kilig" case as an example
Extent: 74 p.
Date: 22-May-2019
Keywords: Turinio reklama;Prekės ženklo perženklinimas;Reklama;Content advertising;Rebranding;Advertising
Abstract: Magistro baigiamojo darbo tikslas – pateikti pasiūlymus, kaip pagerinti prekės ženklo patrauklumą po perženklinimo. Teorinėje darbo dalyje atlikta turinio reklamos sprendimų kūrimo po prekės ženklo perženklinimo analizė, kurioje nagrinėjama turinio reklamos samprata, prekės ženklo perženklinimo samprata ir procesas. Analitinėje darbo dalyje atlikta turinio reklamos sprendimų „Kilig“ socialinės paskyros Facebook analizė, leidusi išskirti veiksmingiausias naudojamas turinio kategorijas ir formatus. Taip pat pateikiami tikslinės auditorijos atstovų pusiau struktūruoto interviu rezultatai, atskleidžia nuomonę apie atsinaujinusį prekės ženklą, kurie taip pat leidžia identifikuoti, kokios informacijos trūksta „Kilig“ prekės ženklo komunikacijoje po prekės ženklo perženklinimo. Projektinėje darbo dalyje pateikiamas turinio reklamos sprendimų modelis pritaikytas „Kilig“ komunikacijai, kuriuo pravartu naudotis marketingo specialistams, siekiant palankaus požiūrio į prekės ženklą, ir teikiami rekomendaciniai turinio reklamos sprendimai prekės ženklo „Kilig“ Facebook paskyrai.
The purpose of this master thesis is to make suggestions on how to improve the brand's appeal after rebranding. Theoretical part of the work analyzes content marketing decisions after rebranding which consists of analysis of content advertising concept, rebranding concept and process. The analytical part consists of analysis of content advertising decisions used in “Kilig’s” Facebook page, which allows to determine the most effective and valuable content categories and content advertising formats. There is also a survey of the target audience 's approach to a renewed brand that allows to identify what information is missing in “Kilig' s” brand communication after rebranding. In practical part of master thesis content advertising solution model adapted to Kilig's communication, which is useful for marketing professionals who want to achieve a positive consumers’ brand approach, also developed a recommendation based content advertising solutions for the Kilig Facebook account.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/70065
Appears in Collections:2019 m. (EVF mag.)

Files in This Item:
egle_simkonyte_md.pdf1.26 MBAdobe PDF   Until 2024-05-22View/Open
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

182
checked on May 1, 2021

Download(s)

134
checked on May 1, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.