Konkurencinio pranašumo stiprinimas reklamos sprendimais. AB „SEB“, AB „Swedbank“ ir AB „Luminor“ bankų atvejų pavyzdžiu
Marmaitė, Živilė |
Baigiamojo darbo tikslas - įvertinus didžiųjų komercinių bankų Lietuvoje reklaminius sprendimus, pateikti reklamos sprendimų modelį, pasiūlant sprendimus konkurenciniams pranašumams stiprinti. Teorinėje darbo dalyje yra aptariama reklamos, konkurencijos ir konkurencinio pranašumo samprata. Taip pat yra suformuojamas reklaminių sprendimų modelis, kuris gali padėti stiprinti organizacijos konkurencinius pranašumus. Analitinėje darbo dalyje, remiantis atlikta literatūros analize, yra atliekamas empirinis tyrimas, kurio metu siekiama patikrinti teorinį reklamos sprendimų modelį. Atliekama komercinių bankų Lietuvoje – AB „SEB“, AB „Swedbank“ ir AB „Luminor“ bankų turinio analizė. Taip pat vykdomas fokusuotos grupės diskusijos tyrimas, siekiant įvertinti vartotojų nuomonę bei formuojant praktinius pasiūlymus komerciniams bankams. Projektinėje darbo dalyje yra pateikiamas reklamos sprendimų modelis konkurenciniam pranašumui stiprinti ir pateikiami konkretūs praktiniai sprendimai visiems trims komerciniams bankams Lietuvoje, siekiant reklama stiprinti konkurencinius pranašumus.
The purpose of final work of university master studies – after evaluate advertising solutions of commercial banks in Lithuania, present a model of advertising solutions proposing suggestions to strengthen competitive advantage. The theoretical part of the paper analyzes the concept of competitive advantage, competition, advertising and advertising solutions. In this part is also formed a model of advertising solutions, which can help to strengthen the competitive advantage. The analytical part of the final paper, based on literature analysis, execute an empirical research, which main purpose is to check the theoretical model of advertising solutions. In this part is prepared executing content analysis of three commercial banks in Lithuania – "SEB", "Swedbank" and "Luminor". Also was done focus group discussion to evaluate consumer opinion and to make practical suggestions for commercial banks. The design part of the final paper presents a model of advertising solutions and how to strengthening competitive advantage. In this part is also present specific practical solutions for all three commercial banks in Lithuania.