Korporatyvinės reputacijos valdymo verslas - verslui aplinkoje sprendimai: AB "Lifosa" atvejis
Valiukevičiūtė, Agnė |
Baigiamojo magistrinio darbo tikslas – išanalizuoti AB “Lifosa” korporatyvinę reputaciją ir pateikti projektinius sprendimus, kuriais ji būtų pagerinta. Teorinėje darbo dalyje remiantis įvairiais, tiek užsienio, tiek Lietuvos autorių moksliniais straipsniais yra aprašyta korporatyvinės reputacijos samprata, korporatyvinio įvaizdžio, identiteto ir reputacijos ryšys, korporatyvinės reputacijos formuojama vertė organizacijai, suinteresuotų grupių vaidmuo korporatyvinės reputacijos valdyme bei aprašytas pats korporatyvinės reputacijos valdymas. Analitinėje darbo dalyje yra atliekama AB “Lifosa” korporatyvinės reputacijos valdymo analizė, kurioje yra analizuojami kokybinio bei kiekybinio tyrimų duomenys. Atliekant kokybinę analizę, yra remtasi antriniais duomenimis bei įmonės darbuotojų (interviu) apklausa, o kiekybinio tyrimo analizės metu remtasi įmonės gaminamos produkcijos vartotojų, esančių Lietuvoje anketinės apklausos duomenimis. Projektinėje darbo dalyje yra suformuluoti ir pateikti AB “Lifosa” korporatyvinės reputacijos valdymo projektiniai sprendimai. Visų pirma, remiantis kokybinio bei kiekybinio tyrimų rezultatais yra įvardijamos probleminės AB “Lifosa” korporatyvinės reputacijos valdymo sritys. Darbo pabaigoje yra nustatomi bei pagrindžiami probleminių sričių gerinimo sprendimai.
The aim of the final master's thesis is to analyze the corporate reputation of AB “Lifosa” and provide project – based solutions that would improve it. At the theoretical part of the thesis, based on various scientific articles of both foreign and Lithuanian authors is described the concept of corporate reputation, connection between corporate image, identity and reputation, formation the nature of corporate values and principles, the role of stakeholder groups in the management of corporate reputation and described the management of corporate reputation. At the analytical part of the thesis, is doing analysis of corporate reputation management of AB “Lifosa”, which analyzes the data of qualitative and quantitative research. The qualitative analysis is based on secondary data and a survey of company employees (interviews) and the quantitative survey analysis was based on the survey data of the company's production users in Lithuania. At the third part of the thesis, are formulated project solutions of the corporate reputation management. First of all, based on results of qualitative and quantitative research are identified AB “Lifosa” problematic ranges of corporate reputation management. At the end of the thesis are identified and justified solutions for improving problem ranges.