Brand identity and brand image: personal branding in the music industry
The main goal of the research is to build a model for successful personal branding in the music industry. The first part deals with the theoretical analysis of brand identity, brand identity communication, brand image and personal brand. Here, are highlighted the main elements of brand identity, the brand communication methods and media involved, the main strategies for evaluating and maintaining the brand image and the theoretical framework for building a personal brand. The second part presents the results of personal branding strategy in the music industry. Additionally, the author describes the needed tactics applied in the music industry for creating a personal brand identity as well as for measuring and maintaining the personal brand image. However, some problematic aspects of the findings are displayed. The third part suggests solutions for the disclosed problems and a model for successful personal branding in the music industry.
Pagrindinis tyrimo tikslas - sukurti sėkmingo asmeninio prekės ženklo kūrimo modelį muzikos industrijoje. Pirmoje dalyje nagrinėjama prekės ženklo tapatumo, prekės ženklo įvaizdžio ir asmeninio prekės ženklo teorinė analizė. Čia pabrėžiami pagrindiniai prekės ženklo tapatumo elementai, prekės ženklo komunikacijos metodai ir žiniasklaida, pagrindinės prekės ženklo įvaizdžio vertinimo ir palaikymo strategijos ir asmeninio prekės ženklo kūrimo teorinė sistema. Antrojoje dalyje pateikiami asmeninės prekių ženklų strategijos rezultatai muzikos industrijoje. Be to, autorius apibūdina muzikos industrijoje reikalingą taktiką asmeniniam prekės ženklo tapatumui formuoti, asmeninio prekės ženklo įvaizdžio matavimui ir išlaikymui. Tačiau pateikiami kai kurie probleminiai išvadų aspektai. Trečioje dalyje pateikiami išspręstų problemų sprendimai ir sėkmingo asmeninio prekės ženklo kūrimo modelis muzikos industrijoje