Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedralt_LT
dc.contributor.advisorKlebanskaja, Nina-
dc.contributor.authorGouitcheche, Emmanuel-
dc.date.accessioned2018-05-16T11:50:38Z-
dc.date.available2018-05-16T11:50:38Z-
dc.date.issued2018-05-23-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/36348-
dc.description.abstractThe main goal of the research is to build a model for successful personal branding in the music industry. The first part deals with the theoretical analysis of brand identity, brand identity communication, brand image and personal brand. Here, are highlighted the main elements of brand identity, the brand communication methods and media involved, the main strategies for evaluating and maintaining the brand image and the theoretical framework for building a personal brand. The second part presents the results of personal branding strategy in the music industry. Additionally, the author describes the needed tactics applied in the music industry for creating a personal brand identity as well as for measuring and maintaining the personal brand image. However, some problematic aspects of the findings are displayed. The third part suggests solutions for the disclosed problems and a model for successful personal branding in the music industry.en_US
dc.description.abstractPagrindinis tyrimo tikslas - sukurti sėkmingo asmeninio prekės ženklo kūrimo modelį muzikos industrijoje. Pirmoje dalyje nagrinėjama prekės ženklo tapatumo, prekės ženklo įvaizdžio ir asmeninio prekės ženklo teorinė analizė. Čia pabrėžiami pagrindiniai prekės ženklo tapatumo elementai, prekės ženklo komunikacijos metodai ir žiniasklaida, pagrindinės prekės ženklo įvaizdžio vertinimo ir palaikymo strategijos ir asmeninio prekės ženklo kūrimo teorinė sistema. Antrojoje dalyje pateikiami asmeninės prekių ženklų strategijos rezultatai muzikos industrijoje. Be to, autorius apibūdina muzikos industrijoje reikalingą taktiką asmeniniam prekės ženklo tapatumui formuoti, asmeninio prekės ženklo įvaizdžio matavimui ir išlaikymui. Tačiau pateikiami kai kurie probleminiai išvadų aspektai. Trečioje dalyje pateikiami išspręstų problemų sprendimai ir sėkmingo asmeninio prekės ženklo kūrimo modelis muzikos industrijojelt_LT
dc.format.extent81 p.-
dc.language.isoenen_US
dc.rightsLaisvai prieinamas internete / Free access-
dc.subjectBrand identityen_US
dc.subjectBrand imageen_US
dc.subjectPersonal brandingen_US
dc.subjectPrekės ženklo tapatybėlt_LT
dc.subjectPrekės ženklo paveikslėlislt_LT
dc.subjectAsmeninis prekės ženklaslt_LT
dc.subject.otherVadyba / Management (S003)-
dc.titleBrand identity and brand image: personal branding in the music industryen_US
dc.title.alternativePrekės ženklo įvaizdis ir prekės ženklo tapatybė: asmeninis prekės ženklas muzikos industrijojelt_LT
dc.typemaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptVytauto Didžiojo universitetas-
Appears in Collections:2018 m. (EVF mag.)
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

416
checked on Dec 5, 2021

Download(s)

501
checked on Dec 5, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.