Rinkos plėtros marketingo strategijos formavimas. ,,JŽ DESTINY‘‘ įmonės atvejis
,,JŽ DESTINY‘‘ įmonės atvejis
Žukovska, Justyna |
Baigiamojo darbo tikslas - paruošti įmonės ,,JŽ Destiny‘‘ rinkos plėtros marketingo strategiją. Magistro baigiamąjį darbą sudaro trys dalys. Kiekviename skyriuje pirmiau aprašytos užduotys analizuojamos ir nagrinėjamos, siekiant įgyvendinti darbo tikslą. Pirmoje darbo dalyje atliekama mokslinės literatūros analizė, analizuojami moksliniai straipsniai, rinkos plėtra ir jos priemonės. Šiame skyriuje pateikiama teorinė rinkos plėtros marketingo strategija. Antroje darbo dalyje atliekamas bendrovės "JŽ Destiny" pristatymas, atliekamas praktinis rinkos plėtros marketingo strategijos loginės sekos praktinis patikrinimas. Trečioje dalyje, remiantis situacijos analize, teorine probleminių sprendimų metodų apžvalga bei pateiktomis išvadomis, formuojama bendrovės "JŽ Destiny" rinkos plėtros marketingo strategija. Pateikiami alternatyvūs problemos sprendimai ir jų įgyvendinimo planas.
The aim of the work was to prepare the company "JŽ Destiny" for the development of marketing strategy. Master's thesis consists of three parts. In each section, the tasks described above are analyzed and addressed in order to achieve the purpose of the work. The first part of the work is an analysis of scientific literature, scientific articles and market development and its tools. This section forms the theoretical market development strategy. The second part of the work presents the presentation of the company "JŽ Destiny", analyzes the marketing elements and measures influencing the company's activities and development of the market. In this section, a study is conducted and an analysis of its data. In the third part, based on the analysis of the situation and theoretical overview of the problem solving methods and the conclusions presented, forms the market development strategy of the company "JŽ Destiny". Suggestions, alternative solutions to the problem and a plan for implementation of the decision are presented.