Community-based marketing: the challenge of virtual communities
The aim of the diploma paper is to develop a framework for decreasing the protest level in virtual communities. The work contains three main parts. The first part of the thesis presents the theoretical analysis of the scientific issues that include the overview of definitions of virtual community model, advantages and disadvantages of virtual community. The second part carries out a research for collecting and analysing the data for creating suggestions. The third part of the work presents specific solutions for decreasing the protest level. The diploma paper is summarized by conclusions and recommendations.
Šio diplomo tikslas yra sukurti sistemą, kuri sumažintų protestų lygį virtualioje aplinkoje. Darbas yra sudarytas iš trijų pagrindinių dalių. Pirmojoje tezės dalyje pristatoma, kaip teorinė mokslinių problemų analizė, kuri apima virtualios bendruomenės modelio apibrėžimų apžvalgą, privalumus ir trūkumus. Antrojoje dalyje atliekamas tyrimas, kurio metu renkami ir analizuojami duomenys siekiant kurti pasiūlymus. Trečiojoje darbo dalyje yra pristatomos specifinės priemonės siekiant sumažinti protestų lygį. Diplominis darbas yra apibendrintas išvadomis ir rekomendacijomis.