Lietuvos turizmo sektoriaus organizacijų komunikacijos analizė dalijimosi ekonomikos kontekste
Dulinskienė, Laura |
Šio baigiamojo darbo tikslas – ištirti, kaip Lietuvos turizmo sektoriuje dirbančios organizacijos komunikuoja dalijimosi ekonomikos kontekste. Teorinėje dalyje nagrinėjama dalijimosi ekonomikos ir organizacijų komunikacijos sampratos bei šių sričių sąveika. Darbe naudota mokslinės literatūros, antrinių duomenų analizė ir kokybinis tyrimas. Minėtosios Lietuvos turizmo sektoriaus organizacijos dalijimosi ekonomikos kontekste komunikuoja naudodamosis telefonais, elektroniniais paštais ir neišnaudoja naujų technologijų ir naujų komunikacijos kanalų. Remiantis tyrimo informacija darbo projektinėje dalyje buvo sukurtas strateginės komunikacijos modelis vaizduojantis, kaip Lietuvos turizmo sektoriaus organizacijos gali komunikuoti dalijimosi ekonomikos kontekste.
The purpose of this final thesis is to investigate how the working organizations communicate at the Lithuanian tourism sector in the context of the sharing economy. The theoretical part deals with the sharing economy and organizational communication concepts and the interaction between these areas. The work uses scientific literature, web pages, statistical data, law analysis and the qualitative research was performed. Mentioned organizations communicates in the context of the sharing economy using phones, e-mail and do not use new technologies and new communication channels. According to the research, in the project part a strategic communication model was developed that depicts how Lithuanian tourism sector organizations can communicate in the context of the sharing economy.