Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36225
Options
Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiu
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiu
Other Title
Formation of the corporate rebranding model under the example of a company UAB “Circle K Lietuva“
Author
Mitalauskaitė, Raimonda |
Advisor
Extent
89 p.
Date Issued
2018-05-23
Abstract
Baigiamojo darbo tikslas – pasiūlyti korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelį.
Teorinėje darbo dalyje analizuojama korporatyvinio prekės ženklo samprata bei su jo valdymu susijusios korporatyvinio identiteto, įvaizdžio, reputacijos ir komunikacijos sąvokos. Taip pat analizuojama prekės ženklo keitimo samprata, jo kaitos priežastys ir teoriniai korporatyvinio prekės ženklo keitimo modeliai.
Analitinėje baigiamojo darbo dalyje aptariama tyrimo metodologija, kurią sudaro antrinių duomenų analizės, pusiau struktūruoto interviu bei kiekybinės ir kokybinės turinio analizės metodai. Toliau šioje darbo dalyje pristatomi atvejo analizės rezultatai, aptariant UAB „Circle K Lietuva“ veikimo principus, vidinę ir išorinę komunikaciją bei korporatyvinio prekės ženklo „Circle K“ kaitos proceso eigą. Tuo tarpu atvejo ir turinio analizės rezultatai atskleidė, jog įmonės vykdoma išorinė komunikacija, susijusi su korporatyviniu prekės ženklu „Circle K“, neatitinka jos įvaizdžio vartotojų ir kitų suinteresuotų grupių akyse korporatyvinio vizualinio identiteto elementų kaitos bei klientų aptarnavimo kultūros atžvilgiu.
Projektinėje darbo dalyje, remiantis teorinės analizės ir empirinio tyrimo rezultatais, suformuoti universalūs pasiūlymai ir sprendimai, skirti sklandžiam korporatyvinio prekės ženklo kaitos proceso įgyvendinimui.
Teorinėje darbo dalyje analizuojama korporatyvinio prekės ženklo samprata bei su jo valdymu susijusios korporatyvinio identiteto, įvaizdžio, reputacijos ir komunikacijos sąvokos. Taip pat analizuojama prekės ženklo keitimo samprata, jo kaitos priežastys ir teoriniai korporatyvinio prekės ženklo keitimo modeliai.
Analitinėje baigiamojo darbo dalyje aptariama tyrimo metodologija, kurią sudaro antrinių duomenų analizės, pusiau struktūruoto interviu bei kiekybinės ir kokybinės turinio analizės metodai. Toliau šioje darbo dalyje pristatomi atvejo analizės rezultatai, aptariant UAB „Circle K Lietuva“ veikimo principus, vidinę ir išorinę komunikaciją bei korporatyvinio prekės ženklo „Circle K“ kaitos proceso eigą. Tuo tarpu atvejo ir turinio analizės rezultatai atskleidė, jog įmonės vykdoma išorinė komunikacija, susijusi su korporatyviniu prekės ženklu „Circle K“, neatitinka jos įvaizdžio vartotojų ir kitų suinteresuotų grupių akyse korporatyvinio vizualinio identiteto elementų kaitos bei klientų aptarnavimo kultūros atžvilgiu.
Projektinėje darbo dalyje, remiantis teorinės analizės ir empirinio tyrimo rezultatais, suformuoti universalūs pasiūlymai ir sprendimai, skirti sklandžiam korporatyvinio prekės ženklo kaitos proceso įgyvendinimui.
The aim of the final thesis – to suggest the model of corporate rebranding.
The theoretical part of the thesis presents the analysis of corporate brand conception and the concepts of corporate identity, image, reputation and communication which are related to the process of corporate branding. What is more, the conception of corporate rebranding, reasons for rebranding and theoretical corporate rebranding models are being analysed.
Within the analytical part of this thesis the methodology of research is being discussed, which is composed of the analysis of secondary sources, semi-structured interview, qualitative and quantitative content analysis methods. Then within this part the results of secondary data analysis are presented by introducing the operations of the UAB “Circle K Lietuva”, company’s internal and external communications and the rebranding process of its corporate brand “Circle K”. The results of secondary data and content analysis revealed that there is a gap between company’s external communication presenting its corporate brand “Circle K” and its image in the minds of consumers and other stakeholders related with the change of corporate visual identity and customer service culture.
The project part of the thesis, based on theoretical analysis and empirical research results, includes universal suggestions and solutions for the companies which are seeking for the consistent corporate rebranding process implementation.
The theoretical part of the thesis presents the analysis of corporate brand conception and the concepts of corporate identity, image, reputation and communication which are related to the process of corporate branding. What is more, the conception of corporate rebranding, reasons for rebranding and theoretical corporate rebranding models are being analysed.
Within the analytical part of this thesis the methodology of research is being discussed, which is composed of the analysis of secondary sources, semi-structured interview, qualitative and quantitative content analysis methods. Then within this part the results of secondary data analysis are presented by introducing the operations of the UAB “Circle K Lietuva”, company’s internal and external communications and the rebranding process of its corporate brand “Circle K”. The results of secondary data and content analysis revealed that there is a gap between company’s external communication presenting its corporate brand “Circle K” and its image in the minds of consumers and other stakeholders related with the change of corporate visual identity and customer service culture.
The project part of the thesis, based on theoretical analysis and empirical research results, includes universal suggestions and solutions for the companies which are seeking for the consistent corporate rebranding process implementation.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access