Prekės ženklo „SG klinika“ vystymas
Ragauskienė, Jurgita |
Darbe siekiama išanalizuoti prekės ženklą „SG klinika“ ir nustačius jo vystymo poreikį pasiūlyti vystymo kryptis. Teorinėje darbo dalyje remiantis moksline literatūra nagrinėjama prekės ženklo samprata ir vertės kūrimo ypatumai, analizuojami paslaugų prekės ženklo ypatumai. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pristatoma pasirinktos įmonės UAB „Sveikatos ir grožio klinika“ charakteristika bei jos prekės ženklas „SG klinika“. Analizuojami atlikto kokybinio (interviu) ir kiekybinio (vartotojų apklausa) tyrimų duomenys. Projektinėje darbo dalyje, remiantis moksline literatūra ir atliktu tyrimu, pateikiama „SG klinika“ prekės ženklo vystymo strategija. Pirmiausiai identifikuojamos problemos, tada pateikiami pasiūlymai prekės ženklo „SG klinika“ vystymui. Informacijai pateikti pasirinktos šios dalys: paslaugų tobulinimas, naujų paslaugų įvedimas, korporatyvinės komunikacijos vystymas bei vidiniai darbuotojų mokymai.
The thesis aims are to analyze the brand „SG klinika“ and to identify a direction of its development need also submit proposals for brand development opportunities. The theoretical part of the work, based on scientific literature, examines the brand concept and value creation features. The analitical part of the thesis presents the characteristics of the selected company UAB „Sveikatos ir grožio klinika“ and the brand „SG klinika“. Performed descriptive qualitative (interview) and quantitative analysis (customer survay) study results are introduced. In the pjoject part of the thesis, based on scientific literature and research results, provides a strategy for the development of the brand „SG klinika“. The problems were identified first, then are presented suggestions for the development of the brand „SG klinika“. The following parts have been selected for information: improvement of services; introduction of new services; development of corporate communication and internal staff training.