Naujo produkto įvedimas į rinką
Kutkaitis, Ovidijus |
Darbo tikslas. Parengti naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką marketingo strategiją. Problemos tyrimo logika. Teorinio marketingo strategijos modelio naujo produkto įvedimui į rinką suformavimas bei pagrindimas. Praktinio tyrimo atlikimas, analizuojant preliminarią produkto paklausą, teoriškai pagrįsto naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką marketingo strategijos modelio patvirtinimas. Parengta marketingo strategija, pateikiami marketingo strategijos modelio įgyvendinimo pasiūlymai. Teorinėje darbo dalyje analizuojama naujo produkto samprata bei gyvavimo ciklo stadijos, marketingo strategijos formavimas, naujo produkto įvedimo į rinką sėkmės vertinimo rodikliai. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje analizuojami rezultatai tyrimo. Pasirinkti tyrimo metodai aprašomoji statistika, PEST, SSGG analizės, kiekybinis tyrimas. Rezultatai: naujai įvedamam produktui yra nustatytas marketingo įrankis (4 P). Projektinėje darbo dalyje suformuluoti sprendimai: patobulinti produkto pakuotę, įdedant papildomą priemonę. Vadovaujantis tyrimo rezultatais prioritetinę prekybą rekomenduotina plėtoti specializuotose automobilių dalių parduotuvėse bei internete. Reklamos priemones orientuoti į internetą ir televiziją. Pateikti trys variantai pajamų, išlaidų ir pelno prognozinio plano, tai optimistinis, pesimistinis bei optimalus.
Object: marketing strategy preparation for a new product introduction into the Lithuanian market. The logic problem analysis. The theoretical marketing strategy model selection and formation. A practical study, analyzing the preliminary demand for the product, confirmation of the theoretical marketing strategy model. The marketing strategy prepared, the marketing strategy model implementation proposals presented. In the theoretical part were analyzed the concept of a new product, marketing strategy formation, indicators of the success market. The analytical part presents the results of the study. Methods: PEST, SWOT analysis, quantitative research. Results: marketing tool (4 P) has been used to introduce a new product on the market. The design part showes solutions: to improve product packaging. According to the research, it is recommended to develop priority trade in auto parts stores and on the internet, advertising tools recemmended - internet and TV. Three variants of the income, expenses and profit forecast plan were prepared.