Tarpasmeninės reklamos komunikacijos priemonės psichografiniams segmentams
Zažeckytė, Monika |
Baigiamojo darbo tikslas - sukurti tarpasmeninės reklamos komunikacijos priemonių psichografiniams segmentams modelį. Teorinėje darbo dalyje analizuojami mokslinės literatūros šaltiniai, nagrinėjantys psichografinio segmentavimo sampratos ypatumus bei tarpasmeninės reklamos komunikacijos priemonių klasifikaciją ir sudedamąsias dalis. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami dviejų etapų tyrimo rezultatai: remiantis interviu tyrimo rezultatais nustatyta į kokius psichografinius segmentus skirstomi analizuojamos įmonės vartotojai bei kokiais bruožais jie pasižymi, apklausos tyrimo rezultatų analizės metu nustatyta, kokias tarpasmeninės reklamos komunikacijos priemones naudoja įmonė skirtingiems vartotojų segmentams pasiekti bei įvertinamas jų panaudojimo veiksmingumas. Projektinėje darbo dalyje nustatomos restorano „IETI“ komunikacijos probleminės sritys bei pateikiamas tarpasmeninės reklamos komunikacijos priemonių psichografiniams segmentams modelis, kuriuo remiantis pateiktas praktiškas išskirtų probleminių sričių sprendimas.
The aim of this paper is to provide an interpersonal advertising communication tools model for psychographical segments. The first chapter of this paper focuses on theoretical analysis of scientific literature which explores the concept of psychographic segmentation characteristics, classification and components of interpersonal advertising communication instruments. In the second, analytical part of this diploma paper, a two stage research was made. In the first part an interview was completed and company‘s segmentation of its customers on the basis of psychographic features was revealed. On the second part, consumer survey‘s results was used to reveal what interpersonal advertising communication tools company uses to reach different customer psychographic segments and evaluate their effectiveness. In the third, project part of this diploma paper, an interpersonal advertising communication tools model for psychographical segments was created. The problematic areas of restaurant "IETI" communication were identified, analyzed and solutions based on implepentation of the model were made.